acronis true image

Status
Niet open voor verdere reacties.

witnit

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2006
hallo,
ik gebruik acronis true image (nog de gratis 7.0 versie, maar maakt niet uit) en heb van bv. mijn Cschijf een backup gemaakt op een externe HD.
Nu merk ik dat enkel van deze Cschijf er meerdere (bv 4) verschillende bestandjes op deze externe schijf staan.
bv ; backup1december1.tib, backup1december2.tib, backup1december3.tib en backup1december4.tib.
Ik vermoed dat acronis de backup dus onderverdeeld in verschillende partities ...
Mijn vraag : als ik nu een recover doe van deze schijf, dien ik dan enkel de eerste partitie aan te duiden (in dit geval backup1december1.tib)
en neemt hij automatisch de andere door over ?
of moet ik een recover doen van al die aparte bestandjes ? alvast bedankt, grts tommy

Dat zal afhangen van het feit hoe jij de backups hebt geconfigureerd. Als je de eerste keer een complete image hebt laten maken en vervolgens elke volgende backup zodanig hebt geconfigureerd dat alleen gewijzigde bestanden worden opgeslagen sinds de 1e backup, dan zou alleen de image en laatste backup de schijf moeten herstellen.

Als elke nieuwe backup een volledige image is, dan zou de laatste volstaan.

Ik ken de software niet, dus ik weet niet hoe gedetailleerd je de soort van backup kunt instellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan