Acronis true image

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronald Baert

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2008
Hallo, ik bestelde dit back up/image programma (via overschrijving en moet dus nog op bevestiging wachten van de ontvangen som)
maar mijn vraag luidt, in mijn PC met XP home op de (C) zit ook een data disk (D) als ik nu acronis installeer moet dat dan op de (C) geinstalleerd worden waar ook XP staat? of moet/mag dat op de data (D) schijf?
groeten,
R.B

:D Acronis kan je en mag je installeren waar je maar zelf wil, :thumb: netzolang is dat geen externe harde schijf ...:) ...:thumb:

acronis

Ik dacht als je PC niet meer start en/of je hebt stevige problemen met de C disk en acronis staat op de C dat je dan geen back up/image uitvoeren of vervangen zou kunnen doen, waar zet ik hem dan het beste? heb een C met XP home, een D data schijf beiden in de PC en heb ook nog een externe Lacie.

groet,
R.B

Laatst bewerkt door een moderator:
:) Nah oke dan ALS je voldoende ruimte ( en geheugens ) op C hebt dan mag je ook inderdaad op C installeren :thumb: maar i.v.m. back-up te maken dit is ook geen punt, die geef je aan als je back-up maakt, dat je van app. ( programma's ) van D schijf ook bijv. toevoegen in back-up wil ...:)

Zou de back-up maar extern houden, gezien als de schijf stuk gaat je de back-up ook kwijt bent.

Het maakt niet uit waar je hem installeert, het gaat er om dat de backups die je maakt op een andere locatie staan en je via Acronis een opstart CD maakt zodat je de backup kan terug zetten zodra dit nodig is.

acronis

Hallo, bedankt allemaal Ik zal acronis dan op de C zetten, en met back ups van C en D naar externe disk LACIE. Op de C heb ik nog 24Gb beschikbaar(is SSD geheugen) en er zit 12 GB ram in.

groeten,
R.B

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan