Actie centrum werkt niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roan52

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2012
Berichten
32
Hallo,

Ik heb 2 computers en bij 1 werkt het actie centrum niet meer terwijl de instellingen allemaal het zelfde zijn
Onderaan rechts komt wel een cijfer te staan van het aantal meldingen maar als ik op het witte vakje klik word het weer zwart en het cijfer is ook verdwenen.
Bij gebruik van van een geheugenstick krijg ik ook geen schermpje van wat ik er mee wil doen
heb alles ingesteld op altijd vragen.

M.v.g. Roan
 
Proberen.

Een en ander is ook afhankelijk van de melding die je precies krijgt. Is het puur een notificatie, dan kan het goed dat er niets gebeurt als je er op klikt.
Maar bij verschillende meldingen zou er wel iets moeten gebeuren, dan is er toch iets mis.
Gezien het op meerdere systemen is moeten we dus op zoek naar overeenkomsten.
Heb je bepaalde software op al je systemen geïnstalleerd? Helpt het als je die software verwijderd?
Gebruik je hetzelfde Microsoft account? Maak dan eens een nieuw account aan om te testen of daarmee het probleem zich ook voordoet.

en / of

http://www.easytechguides.com/nl/windows-8-start-knop-probleem.html

https://windowsinstructed.com/start-menu-does-open-working-windows/
 
Laatst bewerkt:
Stap 1:
Open Kladblok. Combineer
windowstoetsr.png
→ typ: notepad.
Kopieer onderstaande code:
takeown /f %windir%\System32\wscsvc.dll
icacls %windir%\System32\wscsvc.dll /reset
sfc /scanfile=c:\windows\System32\wscsvc.dll



Ga naar Bestand - Opslaan als.
Bij "Opslaan in" kies je: Bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je:repairwscsvc.bat.
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden (*.*).
Klik op de knop Opslaan. Rechtsklik → repairwscsvc.batAls administrator uitvoeren

Stap 2:
Download dan wscsvc.reg naar je bureaublad.
Rechtsklik wscsvc.reg → Samenvoegen
Herstart.
 
Actiecentrum

Ik heb dit allemaal uitgevoerd maar dit werkt ook niet.
Als ik een usb stick gebruik krijg ik op 1 pc geen melding op het scherm wat ik er mee wil doen
terwijl de instellingen van beide pc's hetzelfde zijn.
 
Dan kun je bij instellingen het een en ander regelen.

Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben: Het momenteel geladen USB-stuurprogramma is onstabiel of beschadigd.

Je computer heeft een update nodig voor problemen die conflicten kunnen veroorzaken met een externe harde schijf (USB) en Windows.

Hardware- en softwareproblemen in Windows door ontbrekende belangrijke updates. Je USB-controllers zijn mogelijk onstabiel of beschadigd.

Selectieve onderbreking is ingeschakeld voor je harde schijf. Het moederbord van je computer heeft mogelijk bijgewerkte stuurprogramma’s nodig.
 
Ik heb alles geprobeerd maar ik krijg het niet goed.
Dan doen we het maar zonder actiecentrum.
 
Staat bij mij wel op een ander scherm bij instellingen komt misschien omdat ik de laatste versie van Windows heb namelijk 1809
Namelijk bij persoonlijke instellingen
Taakbalk
Systeempictogrammen in- of uitschakelen
Actiecentrum staat aan
 
Instellingen gebruiken voor het schermpje met melding (USB Stick) geheugenstick uit vraag 1 herstellen.


Wil je toch graag kiezen hoe Windows 10 automatisch met bepaalde media omgaat? Ga dan naar Instellingen > Apparaten en klik in het linkerpaneel op Automatisch afspelen.
In het rechterpaneel kun je de functie met een schakelaar aan- of uitzetten. Als de functie is ingeschakeld, kun je kiezen wat er moet gebeuren als er een verwisselbaar station herkend wordt, of als er een geheugenkaart gevonden wordt. Kijk daar eens of je er iets mee kunt of iets kunt veranderen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan