actie phonehouse betrouwbaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbie21496

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2008
Hallo iedereen,

ik overweeg om een leuke aanbieding van the phonehouse te nemen. Dit houdt in: mobiel breedband interent van Hi(bundel regelmatig online), en dan kan je voor 99,90 een ASUA Eee PC1000h minilaptop bij kopen. Ik zoek een laptop voor tekstverwerking, internet en kleine spelletjes. Weet iemand of deze betrouwbaar is?

hij kost 119,95 en je zit dan aan een internet abonnement van 30 euro in de maand vast van 24 maanden en je hebt een data limit van 400mb.
Met 400 MB als datalimiet kun je ongeveer 20.000 mailtjes (tekst) versturen/ontvangen en 2.000 webpagina's per maand bekijken.

Laatst bewerkt:
vreemd... ik heb daar inderdaad gekeken, en ben toen naar the phonehouse gestapt, waar de verkoper me een folder voor m,n neus legde, en die heb ik nog steeds.

Wat bedoel je met kleine spelletjes, want zo'n mini laptop is niet geschikt om te gamen.

Kan wel zijn dat je een aantal maand 1gb hebt, maar daarna word het toch echt 400 mb. En dat is in mijn ogen zeeeer weinig!

world of warcraft kan net als je er 1 gb bij steekt. en football manager:love: doet het ook wel op. Maar echte games gaan denk niet ook een te kleine hdd er voor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan