actief-X besturingselement

Status
Niet open voor verdere reacties.

mybobo

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2006
Soms als ik op een pagina kom met bijvoorbeeld muziek o.i.d. dan krijg ik een foutmelding van internet explorer.
Dit staat er dan:

Microsoft Internet Explorer

Klik hier als u een actiefX-besturingselement op de pagina uit wil voeren.

(ok)

Als ik dan op ok druk, dan komt er een venster dat er een fout is en dan worden alle internetschermen afgesloten.

Wie kan mij helpen? (graag niet in al te technische woorden uitgelegd want ik ben nog maar 13 :confused: )

Ga in Internet Explorer naar Extra, Internet-opties, tab Beveiliging, Aangepast niveau.

Scroll naar "Active-X besturingselementen die zijn gemarkeerd als veilig voor uitvoeren van scripts" en schakel de optie in door op het bolletje te klikken voor Inschakelen.

Doe het zelfde bij de volgende regel Active-X besturings- en invoegtoepassingen uitvoeren.

Sluit Internet Explorer af. De volgende keer dat je surft zou die fout niet meer voor moeten komen.

Welkom op Helpmij!

Laatst bewerkt:
Ik heb het gedaan, alleen stonden ze allebei al ingeschakeld.
De instellingen zijn nu zo:

actiefbesturingselemenenten die niet zijn gemarkeerd als veilig ....

Uitgeschakeleld

Actiefbesturingselementen die zijn gemarkeerd als veilig...

Ingeschakeld

Actiefbesturingselementen en invoegtoepassingen uitvoeren

Ingeschakeld

Met handtekening downloaden

Ingeschakeld

Zonder handtekening downloaden

Uitgeschakeld

automatisch vragen om besturingselementen

uitgeschakeld

Gedrag van binaire elementen

Ingeschakeld.

Maar hij doet het nog steeds :(
Wel alvast bedankt!

Die instellingen zijn volgens mij juist.
In Help van Internet Explorer staat in het hoofdstuk "Invoegtoepassingen voor webbrowsers beheren" en vervolgens onder het kopje "Invoegtoepassingen voor webbrowsers, wat u moet weten" o.a. een uitleg over het afsluiten van Internet Explorer door een Active-X invoegelement. Ik hoop dat je daarmee verder komt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan