actieve desktop maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Diana

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2000
Berichten
202
Hallo allemaal,

Naar aanleiding van een workshop in het blad Computer Idee ben ik bezig met het maken van een actieve desktop. Ik volg hierbij de voorbeelden in het blad letterlijk op. Ik doe alles in wordpad. (winxp)
Ik ben nu zover dat ik het weer en het laatste nieuws erop heb. Nu wil ik alleen nog de tv-gids erbij hebben.
Dit lukt dus niet.
Wellicht staat er een fout in het blad of vergeet ik iets.
Zie bijlage.


De fout zit hem dus het gedeelte van www.4aal.nl enz enz.
Wie kan mij helpen

bvd. Diana
 

Bijlagen

  • actieve desktop.jpg
    actieve desktop.jpg
    57,6 KB · Weergaven: 51
Kijk hier eens voor een handleiding hoe een active desktop te maken.

Misschien lukt het daarmee?
 
Breezer,

Bedankt voor je tip daar had ik inderdaad al gekeken en ik hou het open als optie.
Maar ik dacht misschien is het maar 1 tekentje dat verkeerd staat of 1 zinnetje wat anders moet.
Vandaar dat ik het toch eerst hier wilde vragen.
Dus alle suggesties welkom.

gr. Diana
 
Cream240.

Bedankt voor je reactie. Maar dat gedeelte werkt wel goed. Het gaat om het gedeelte met de url www.4aal.nl/tv/tv/tv.php .
Het weer, en het laatste nieuws krijg ik wel gewoon alleen zou zo graag nog de tv-gids goed werkend willen hebben.

gr. Diana
 
Sommige pagina's laten zich gewoonweg niet laden in ee iframe. Als dat bij jouw pagina het geval is, dan is daar weinig aan te doen... :confused:

Diederik
 
Ok,

Dan zal ik hier mee moeten doen vrees ik. Alleen wel vreemd dat het blad een voorbeeld laat zien waarin het wel gewoon zichtbaar is.
Misschien ligt het wel aan wat instellingen op mijn pc. In ieder geval bedankt voor het meedenken.

gr. Diana
 
Mischien stelt het je gerust dat ik op jouw link die je gaf, ook niets kan zien, behalve de bovenste tekst.

Ik zal snel eens kijken met frontpage als die pagina inderdaad niet in een iframe kan worden geladen.
 
Ik kan die pagina wel laden in een frame.

Iets bizar. Het kleur van het lettertype en de achtergrond zijn bij mij beiden zwart. Logisch dat ik niets zag natuurlijk... :D

Diederik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan