Actieve processen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Janus
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Janus

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2000
Ik heb het idee dat m´n pc wat trager wordt de laatste tijd.
Heb ad-aware, spybot, hijack etc.. allemaal gedraaid, systeem is schoon, echter ik heb in taakbeheer 30 actieve processen, ik zal trachten deze als jpg toe te vogen.
Kan iemand mij vertellen of hier overbodige of vertragende processen in voorkomen ?

Bijlagen

• processen.jpg
    processen.jpg
    66,5 KB · Weergaven: 82
Bij Startup Quick Search op deze site kun je snel opzoeken wat dit alles is en krijg je ook per item advies of je het al dan niet uit kunt schakelen.
En defragmentatie, schijfopruiming en verwijderen tijdelijke internetbestanden willen ook nog wel eens helpen.

Guus.

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie,

kun je mezeggen om welke processen het gaat ?
Dan kan ik ze in ieder geval al uitschakelen voor ze schade aanrichten.

Geplaatst door Janus
Bedankt voor je reactie,

kun je mezeggen om welke processen het gaat ?
Dan kan ik ze in ieder geval al uitschakelen voor ze schade aanrichten.

Hoi Janus.

Scan effe voor de zekerheid On-Line op Virussen en Trojans. Vooral omdat je al geen Virusscanner hebt geinstalleerd! Processen uitschakelen via je taakbeheer lost uiteindelijk je mogelijke problemen niet op.

Hallo Lei

ik heb net bij housecall on-line gescand en gelukkig werdt er niets gevonden.
Als virusscanner heb ik Anti-vir draaien en die bevalt prima (avguard.exe in het overzicht).
Ik zal nu Hijack draaien en de uitkomst in het betreffende topic plaatsen, wellicht komt daar nog wat uit.
In ieder geval dank voor je hulp

Janus.

Mooi zo:) Hopelijk is je HT-log ook schoon. Ik heb hem al eens doorgenomen en zie niet echt gekke dingen in staan. En inderdaad een virusscanner! Stom dat ik dat niet gezien heb!

Gelukkig !! geen gekke dingen, geen virus yes we kunnen weer vooruit !
Hopelijk vergeteb ze me niet in dat Hijack topic want logs na mij zijn al bekeken enzo,,,
Maar ik heb geduld en wacht af.
Bedankt Lei.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan