actieve scherm of knop reageert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

garriet

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2009
sinds kort reageert het actieve scherm of knop niet meer op de cursor. het doet er niet toe hoeveel vensters er open staan. wanneer ik bijv. een venster open heb staan dan reageert bijv. de snelstartbalk niet meer. het enige wat werkt is het opstarten van taakbeheer........... alleen het opstarten zelf lost het probleem op ..irritant probleem.
andere muis geprobeert....zelfde, op spyware etc. gechecked...niets gevonden,
wie weet een oplossing ??

systeemherstel al geprobeerd?

ram-geheugen eens getest met bijvoorbeeld memtest?

& welke programma's heb je gebruikt om op spyware te scannen?

systeemherstel al geprobeerd?

ram-geheugen eens getest met bijvoorbeeld memtest?

& welke programma's heb je gebruikt om op spyware te scannen?

systeemherstel geprobeerd maar geen verbetering.
ram geheugen niet getest: zal het proberen.
spywarescanners: kun je een of meer aanraden?

systeemherstel geprobeerd maar geen verbetering.
ram geheugen niet getest: zal het proberen.
spywarescanners: kun je een of meer aanraden?

inmiddels met super antispyware gechecked maar geeft alleen wat adware.

Sorry voor de latere reactie

Ben je wel ver genoeg terug gegaan? dus naar een datum waarvan je zeker weet dat je het probleem nog niet had...

Zeker je ram-geheugen eens laten testen en goede programma's voor op spyware te scannen zijn inderdaad superantispyware & malwarebytes.

Laat beide programma's wel eerst eens updaten voordat je gaat scannen.
&je hebt dan toch die adware verwijderd?

Sorry voor de latere reactie

Ben je wel ver genoeg terug gegaan? dus naar een datum waarvan je zeker weet dat je het probleem nog niet had...

Zeker je ram-geheugen eens laten testen en goede programma's voor op spyware te scannen zijn inderdaad superantispyware & malwarebytes.

Laat beide programma's wel eerst eens updaten voordat je gaat scannen.
&je hebt dan toch die adware verwijderd?

alle acties bovenstaand uitgevoerd maar geen verbetering! nog tips?

nee, ik heb niet direct nog andere tips :S

heb je memtest gebruikt voor je ram-geheugen te controleren? (zoja, hoelang heb je het laten draaien?)

heb het geheugenprogramma van dell gebruikt. gaf geen problemen.
heb inmiddels dell gebeld en zij adviseren om vista opnieuw te installeren! .zij hadden meer soortgelijke problemen sinds een update van nu zo'n drie weken terug ..........:mad:

Wel, vraag hen dan eens om welke update het juist ging en hoe je die dan kan verwijderen :thumb:

Ik veronderstel dat het om een windows update ging...

het ging inderdaad om een windows update..
weer contact met dell gezocht. volgens hen was het niet mogelijk om die update te verwijderen en zodoende van het probleem af te komen. hun advies was en is dus een herinstallatie van vista:(
inmiddels heb ik dit gedaan maar hetzelfde probleem is er nog steeds.
dan moest ik van dell maar in veilige modus opstarten. (om te kijken of het een hardware probleem is en om dan een monteur te kunnen sturen). in veilige modus lijkt het probleem zich niet voor te doen.

Als het door een update komt en je installeer Vista opnieuw inclusief de updates krijg je het probleem hoogst waarschijnlijk weer terug.

Staan er fouten in de eventviewer?
Als het probleem zich niet voordoet in de veilige mode, zou er een probleem met stuurprogramma's kunnen zijn. Kijk eens in apparaatbeheer naar uitroeptekens e.d. Zet via Beeld ook de verborgen apparaten aan.

Laatst bewerkt:
inmiddels weer een lange sessie met dell gehad...........
zonder de blue tooth muis gaat het goed. dus waarschijnlijk is er iets met de muis of drivers van blue tooth ga dit nog testen met een andere blue tooth muis. gebruik nu een usb muis en geen problemen.

mijn dank aan de reageerders.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan