activatie bij nieuwe hardware

Status
Niet open voor verdere reacties.

thobe76

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2006
Ik wil graag mijn Windows xp opnieuw instaleeren het gaat om Windows Xp Professional met sp1 en het is een OEM editie. Nu wil ik ook een nieuwe videokaart toevoegen en het geheugen uitbreiden.
Mijn vraag is of ik windows dan nog wel kan activeren.

Als je opnieuw gaat installeren dan zul je ook moeten activeren.
Maar met die wijzigingen kun je rustig activeren hoor.
Als dit niet lukt dan helpen ze je bij microsoft echt wel verder.

euh..volgens mij mag dat geen problemen geven,de hardware heeft geen invloed,ik neem aan dat je ook een cd,tje heb met driver van het moederbord etc.

:confused: maar wacht nog even op een tweede reactie,zodat je zekerheid hebt voor je gaat beginnen.

oke, bedankt.
Ik zal het toch pas over een paar dagen doen (als ik de videokaart binnen heb) maa rnu weet ik het in ieder geval zeker.

euh..volgens mij mag dat geen problemen geven,de hardware heeft geen invloed.

De hardware heeft wel degelijk invloed.Moest TS nu géén nieuwe videokaart plaatsen, dan was er wel een truc om activatie te vermijden. Nu gaat deze truc niet. Spijtig...

De hardware heeft wel degelijk invloed.Moest TS nu géén nieuwe videokaart plaatsen, dan was er wel een truc om activatie te vermijden. Nu gaat deze truc niet. Spijtig...

dus kan ik hem volgens jou niet meer activeren of wel? ik wil he twel zeker weten want anders zit ik zo met een probleem

dus kan ik hem volgens jou niet meer activeren of wel?

Jawel, je kan windows nog wel activeren hoor, zolang het maar geen 4° keer is.Maar de truk om de heractivatie te omzeilen kan je nu niet toepassen, omdat je nieuwe hardware gaat plaatsen.Dat is al.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan