activatie?

• Onderwerp starter Onderwerp starter luden
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

luden

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2001
Bij het opstarten van mijn pc vanmorgen kreeg ik de melding dat ik windows xp terug moest activeren omdat mijn hardwareconfiguratie te sterk veranderd was. Ik heb echter niets veranderd aan mijn hardware. Het laatste wat ik gedaan heb is 4 maanden geleden ram-geheugen bijgestoken.
Ik heb dan toch maar terug geactiveerd wat zonder problemen ging en alles werkte normaal nadien.
Toch vind ik het vrij bizar en ben ik er niet gerust in. Heeft iemand een verklaring hiervoor?

Ik heb er een maand geleden ook nog een nieuw scherm aangehangen. Misschien speelt dit ook mee??

Het scherm zal het niet aan liggen, maar heb je nu nog problemen dan, of is het na de activatie verholpen?

Heb je trouwens services aangepast? Toen ik daarmee bezig was heb ik die melding ook wel eens gehad.

Scherm en RAM maken niet uit.
Zal waarschijnlijk een softwarematig bugje zijn, installatie van bepaalde zaken of iets dergelijks..

Als het niet te vaak voorkomt dan zou ik me er niet te druk over maken.

in de services heb ik niet zitten klooien dus zullen we het maar op het antwoord van XP_PC houden zeker. Alles werkt normaal nu, de heractivatie is gewoon gelukt en heb geen melding meer gekregen. Ik zal nog een paar dagen afwachten en er dan maar niet verdr oer nadenken, want soms is windows toch ondoorgrondelijk!
groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan