Active Directory Software Installation

Status
Niet open voor verdere reacties.

punkyxxl

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 okt 2007
Beste helpmij gebruikers,

Ik ben al een tijdje aan het rommelen met server 2003 en een active directory.
Mijn bedoeling is dat ik via group policy gebruikers software toestuur, maar het werkt niet.
zowel op computer / user configuration. Zodra ik een .msi bestand in mijn software installation zet krijg ik een event 119 met de volgende error erin

unexpected error while reading from the msi file \\server\shared folder\bestand.msi
ondanks dat zegt het event erbij dat alles wel succesvol is verlopen ik heb mijn share rechten na gekeken en van alles gebropeerd zowel op publish en assigned geen van bijde werkt

weet een van jullie misschien een goeie guide of heeft een tip waardoor dit zou kunnen komen ?

alvast bedankt voor de reacties

Zelf geen ervaring met dit probleem, maar misschien moet je Technet even doorbladeren. Daar staan meestal goeie guides op, of oplossingen van Microsoft zelf.

Succes!

Op welke level heb je het ingesteld? Ik gok op de hogste, dat gaat wel eens mis, probeer het eens op een aparte OU
Het msi package doet het verder wel goed? probeer het anders eens met een cmd scriptje lokaal op een pc, zet het msi bestand op c: neer en vol onderstaande in notepad en sla het op als een cmd bestand

@echo off
Start c:\naam.msi /qn
exit

Werkt dat wel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan