Active Directory?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

dirtyblonde

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2005
Kijk ook even bij m'n andere topic: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?p=1986934

Nou nu is het helemaaaaaaal raar.....

Ik ging alle functies van F8 proberen, en kwam toen bij Active Directory bestanden terugplaatsen of iets..... Dat gedaan, en dan kom ik bij het NORMALE inlogscherm (dus zonder - kan niet op het woord komen maar het begint met een A - en dan heb je alleen je eigen gebruikersaccount staan........ :confused:

En nu kan ik ook gewoon muziek afspelen, wat in de normale veilige modus ook niet lukte.. en bovendien is de resolutie nu normaal.. in veilige modus veranderde dit.

Die optie Active Directory bestanden terugzetten gaf idd wel aan dat het in veilige modus werd ingeschakeld maar verder zijn er in mijn ogen helemaal geen dingen anders dan met het normale bestuursysteem....

Helaas kan ik nog steeds niet zonder die veilige modus inschakelen, of ik moet het op deze manier doen maar volgens mij is het nooit 100% goed als ik nu voortaan op Active Directory bla bla / veilige modus blijf draaien?? Wat zijn daar de risico's van :shocked:

ik hoop toch nog dat het probleem in zn totaal kan worden opgelost dus hulp = gewenst!

Ga in je andere topic verder.
dan blijft het overzichtelijker.
Deze doe ik op slot.

slotje2.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan