Active X & Letertype's in SP2

Status
Niet open voor verdere reacties.

K@RTJE

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2003
Berichten
434
1) Afgelopen week SP2 geinstalleerd en kom er nu achter dat de webpagina's die ik gemaakt heb ( met javascripts ) niet goed worden weergegeven omdat SP2 de Active X besturing tegenhoud. Je kunt ze wel bekijken maar dan moet je in de "informatiebalk" iedere keer toestemming geven. Ik heb al ff rondgesnuffeld in het beveiligingcentrum maar kan er niet echt uitkomen wat ik nu wel of niet moet in / uitschakelen. Vooral als je een pagina gemaakt hebt en je wilt het resultaat bekijken dan is het ******vervelend

Wie weet wat ik moet doen ............ en is Active X echt zo gevaarlijk ?

2) De leterrtype's worden niet meer weergegeven als voorheen ( lettertype calligraphic ) op mijn website , niet bij mij tenminste Funnykareltje
 
En waarom kan ik jou site dan wel goed zien met XP en SP2.
 
Reactie

Ik kan hem ook wel zien maar het gaat mij er om dat als ik hem offline maak ik iedere keer toestemming moet geven om ActiveX te activeren. Ik heb via internetopties - beveiliging - aangepast niveau al verschillen optie's in en uitgeschakeld maar dit heeft niet het effect wat ik wil.

ps ; als ik de site open ( op het wwww ) dan blokkeerd hij ActiveX ook maar na één keer toestaan kan ik de site wel helemaal bekijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan