Active X weg, kan niets meer downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

pauldaal

Banned
Lid geworden
4 mei 2001
Ik heb een pc zoveel mogelijk vrijgemaakt van spyware maar downloaden gaat nog steeds niet, denk dat er nog meer troep op staat. Mijn buurman die er iets meer verstand heeft van heeft vertelde mij dat de active X er uitgesloopt is. Maar deze is dus niet meer te downloaden, evenals anti-spy en virus programma's

Ook worden instellingen niet bewaard en komt steeds de melding "wanneer u informatie naar anderen verzend is het mogelijk dat deze dit zien (o.i.d) misschien dat dit samenhangt met het probleem??

Iemand die dit herkent?

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Ik kan dus niets meer downloaden, als ik eenmaal op downloaden klik krijg ik een dialoogvenster met bestand downloaden, zonder indicatietijd blijft deze een minuutje staan en daarna een foutmelding met "kan bestand niet downloaden, kan geen verbinding krijgen met de website, probeer het later opnieuw"....:confused:

staat je modem aan?
heb je het knipperende lichtje op je modem dat er communicatie mogelijk is?

probeer het volgende ook eens

start--uitvoeren-- in het venstertje typ je cmd-- druk op oke --typ in ipconfig /release-- daarna herhaal je alle stappen maar bij ipconfig /release tpy je nu ipconfig / renew

dat zou moeten werken als je modem wel gewoon goed werkt.

Ik heb gewoon verbinding met internet, de Active X is weg, deze moet ik weer terug krijgen.

En de virussen die er nu opstaan moeten er ook af. Er staat geen anti-virus programma op en kan NIETS downloaden....

als je wel een verbinding hebt maar je browser niet kan gebruiken en virussen hebt.... maak een back up van je meest belangrijke bestanden en herinstaleer windows opnieuw, met formateren van de schijf uiteraard.

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dat ook de enige oplossing is ja, ik wacht nog even af of het misschien toch makkelijker kan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan