active X

Status
Niet open voor verdere reacties.

dj_sj

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
Berichten
483
kwee nie of iemand 't weet mer k heb een ActiveX-beveilegings probleem hij geeft steeds aan: door uw huidige besturingselementen kunnen ActiveX-betsurings elementen op deze pagina niet worden uitgevoerd. De pagina word mogelijk niet juist weergegeven. weet iemand hier wijze raad op reageer please
zie ook de bijlage (dast probleem)



greetzzz sj
:thumb:
 
'llo!

Volgens mij heeft dat met DirectX te maken...

Probeer eens Direct X 9.0 B te installeren..

Succesjes,
Timothy
 
Zet in IE de Beveiliging eens op standaard (Extra/Internet-opties, tabje Beveiliging) en leeg daarna je cache: ook in Internet Explorer, klik op Extra/Internet-opties. In het gedeelte "Tijdelijke Internet-bestanden", klik op "Bestanden verwijderen" Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen". Klik op OK. Klik op OK om het Internet-opties venster te sluiten.
 
wdde!!! the music

helemaal allemaal thanks voor de hulp kheb nou alles op 't laagste staan bij IE/beveiliging allezzz laag en weg ..

hoe kan ik hier egt lid van worden (helpmij.nl) gezina????

trouwens is avg 6.0 free edition goe???



I love the music

:cool: :cool:

dj sj
 
?!?

krijg je reclame op je meel van helpmij>>>??

:)cool: jullie helpen mij(hebben jullie al gedaan:cool: )

khelp ook alsk kkan....



wdde de Music

dj sj
 
Misschien is laag qua beveiliging in IE iets te laag, standaardniveau zou ik adviseren. Wat betreft je Antivirus, van de gratis produkten worden veelal idd AVG, Grisoft en Avast! < heeft ietsje meer voorkeur, gebruikt en welke dan de beste is, moeilijk te zeggen. Zoveel gebruikers, zoveel meningen. Als je deze maar up-to-date houdt, ook je Windows trouwens en een firewall is een must. Mooi dat je lid wil worden. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan