active Xcontrol

Status
Niet open voor verdere reacties.

goldy

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2001
Berichten
130
Hi, ik speel al jaren backgammon op msnzone, nu lukt het me niet meer op in de speelkamers te komen. Ik moet opnieuw iets downloaden maar het lukt niet. Ik heb alle tips die hun geven al geprobeerd, zoals popup killer uitzetten, poorten openen in firewall, cookies weghalen etc. Ik kom er niet uit. Ik denk dat het te maken heeft met active Xcontrol. Ik krijg deze keer niet de gele bar waar je op kunt klikken, en hun hebben ook een link om het te downloaden maar daar staat een rood kruis, als ik dat te voorschijn kan toveren ben ik al een eind op weg denk ik. Hoe krijg ik het plaatje te voorschijn??? Alvast bedankt voor de antwoorden.

Goldy
 
Geplaatst door goldy
daar staat een rood kruis
Lijkt me een probleem met Flash.
Kijk eens op mijn site.
Als je daar een groot vlak met een rood kruis ziet staan is het inderdaad een Flash-probleem.
Laat het dan nog even weten.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Guus, ik kan jou site prima bekijken, mooie foto's hoor :). Ik had dezelfde dag hitmanpro gedraaid en die had iets verwijderd van double klick ofzo. Spyware? Nou had ik al een flauw vermoeden dat het er mee te maken kon hebben, dus ben ik met systeemherstel terug gegaan naar twee dagen geleden, en ja hoor nu kon ik het allemaal wel downloaden. Betekent alleen wel dat ik nooit meer m'n computer kan laten scannen, want ik heb het dus gewoon nodig op de de zone te kunnen spelen. Bedankt voor je reactie in ieder geval.

Gr. Goldy (Cora)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan