Activeren NAV 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heftrucker

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2001
Hoi allemaal....

Ik ben in het bezit gekomen van NAV 2004 met CD-KEY maar ik krijg geen verbinding met Symantec om hem te activeren......?
Overigens, het ligt niet aan de internet verbinding want I-Net heb ik wel...

NAV tracht verbinding te maken met Symantec voor de activatie, maar krijgt geen verbinding met de server van Symantec........

Iemand een idee om dit op te lossen........??

Als ik het goed begrijp is het een illegale versie, dan heb je vaker dit soort problemen.

Laten we het zo zeggen.................................... het wereldwonder dat Kazaa heet?

Dacht ik al, maar helaas weinig kans op een oplossing vrees ik.

cd key nummer . als het begint met .. Bm2+.. kun je hem beter kopen , want dan werkt het nummer niet meer..

Ben ik al bang voor................. Maar ach, hoop doet leven........

Ik ben blij met je reactie............ Als er nog meer volgen zal er misschien 1 zijn die uitkomst biedt...........

Groetjes..........

dat is zelfs op de site zelf te downloaden
je zal je naam en adres moeten ingeven voor registratie.
dan mag je hem een jaar lang gebruiken daarna moet je er voor betalen

Persoonlijk zou ik een fiewall of een Antivirus programma nooit downloaden van KAZAA. Van dat soort programma's heb ik liever een 100% betrouwbare versie.

Tja, eerst scannen met een ge-update versie van 2003 voordat je de instal doet............

Je weet toch nooit waar ze verder nog aan hebben zitten klooien.

2 Versies van NAV 2004........ Beide met CD-KEY....... geen van 2en werken ze.......... met hetzelfde probleem...............
Moet ik dan toch maar wachten totdat er een crackversie is?

Maar ik ga ff tukkie doen..............................
Nachtdienst gehad.............

Of ik lees de nieuwe berichten vanavond, en anders morgen ochtend!!!!!

Bedankt in iedergeval voor het meedenken.............. ennuh nieuwe impulsen blijven welkom!!!!!!!!!

Tja, ik koop ook liever dat soort spul. En als je denkt dat je met NAV 2003 virussen kunt scannen in de install van NAV 2004, waarom ga je die dan installeren. In dat geval voldoet NAV 2003 prima.

Als het op deze manier niet werkt kun je beter wachten op een volgende gekraakte versie. Het is alleen de vraag wanneer deze beschikbaar komt en of je er dan op tijd bij bent om hem te activeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan