RZuylen1955
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 aug 2012
- Berichten
- 13
- Besturingssysteem
- Windows 11
Door een crash van mijn harde schijf kon ik het programma niet de-activeren en op mijn nieuwe computer installeren.
Kreeg de melding om telefonisch contact op te nemen met de helpdesk van Adobe, maar ook deze konden mij niet helpen. Werd doorverbonden naar een call centre in verweggiestan.
Bij het opnieuw installeren van het programma heb ik een actieveringscode nodig en zou graag van een van de pannelleden horen hoe en op welke wijze ik dit voor elkaar krijg.
Normaal gesproken ontvang je de activeringscode via de mail, maar ook dat lukt op duistere wijze niet. Ook in de spam wordt deze niet aangetroffen.
Kreeg de melding om telefonisch contact op te nemen met de helpdesk van Adobe, maar ook deze konden mij niet helpen. Werd doorverbonden naar een call centre in verweggiestan.
Bij het opnieuw installeren van het programma heb ik een actieveringscode nodig en zou graag van een van de pannelleden horen hoe en op welke wijze ik dit voor elkaar krijg.
Normaal gesproken ontvang je de activeringscode via de mail, maar ook dat lukt op duistere wijze niet. Ook in de spam wordt deze niet aangetroffen.