activerings truukje

• Onderwerp starter Onderwerp starter nixs
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nixs

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2004
Hi allemaal.

Ik heb een paar vragen over activeren,nu microsoft zo moeilijk is gaan doen over de acti. code is het voor mij zaak dat ook al haal ik C eraf daar waar alleen windows staat dat de pc niet wederom geactiveerd diend te worden je moet nl nu bij iedere activering naar microsoft gaan bellen,je maf de cd maar 5x gebruiken en OEM alleen maar op 1 en dezelfde PC/LT.
Ooit heb ik ergens gelezen dat het kan maar ben het vergeten waar ik het gelezen heb.
Ook al heb ik een orginale cd een normale versie geen OEM dus ik moet toch bellen,nu kan ik de cd erover heen gooien zonder iets te veranderen okay maar wat te doen als je de cd code moet invoeren?????????????

In het kader van nrs en cijfers heb ik nog een vraag wie weet waar je in het register het nr kan zetten zodat hij er al in staat op het moment dat je het moet invoeren ook dit moet kunnen daar ik eens een HD heb gehad van een ander waar de code er al vast in stond,ik hoop niet dat mensen er een probleem mee hebben dat dit eigenlijk 2 vragen zijn als dit niet mag sorry .......nixs...........

Laatst bewerkt:
Weet er iemand ok zo'n soort trucje voor vista??:o
Hey grappen maker nee maar het is zo ie zo al de moeite om ff naar de site te gaan het is een top site ,,maar je raad het al voor er zoveel over vista bekend is ben je 2 jaar verder.
Het lijkt me niet dat dit lukt met vista maar je weet nooit als je een eerlijke vista bezit kan je het altyd proberen mislukt het dan bel je microsoft gewoon op en activeren ze hem weer.

zolang er niet komt te staan dit is een gestolen versie of gekraakte en de versie is afgesloten of iets van gelijke strekking kan je gewoon bellen ook al heb je de cd al 10x gebruikt activeren doen ze meestal wel veel suc6

..............nixs................

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan