activeringskosten wifi-modem

Status
Niet open voor verdere reacties.

gatlinggun

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2010
Ziggo bied nu bij het alles-in-1-abonnement oa een wifi-router aan. Nu lees ik in de specs dat het inclusief E49,95 activeringskosten van de router is ? Weet iemand wat dit betekent ?

Aptje,
inderdaad geen activeringskosten maar dat bedoel ik dus met inclusief. Wat zijn nu weer activeringskosten ? Als je van Ziggo een modem afneemt dan krijg je (gratis)een brief met codes zodat ie geactiveerd wordt. Nu is er een actie waarbij blijkbaar de onbekende activeringskosten van 50 euro niet verschuldigd zouden zijn. De modem blijft eigendom van Ziggo dus is het ook geen huur of borg.

Dat zijn kosten die ze anders zouden rekenen als je klant wordt, zie het als administratie-/setup-/installatiekosten. Maar volgens mij hebben ze al de afgelopen jaren continue een actie lopen waarbij je die kosten niet hoeft te betalen. ;)

Dus het is meer een commercieel "lokkertje".

Nu eens met een router, dan weer met een lager maandabo of enkele maanden gratis.

Bedankt, het was me vooral onduidelijk wat betreft de router, maar momenteel hebben ze dus een gecombineerde modem/router in één. Bij installatiekosten oid van een modem kan ik me wat meer bij voorstellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan