activeSync werkt niet op de mada vario

Status
Niet open voor verdere reacties.

joog

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2001
Berichten
368
activeSync werkt niet op de mda vario

Beste mensen,

Al geruime tijd heb ik een mda vario. Erg naar mijn zin.

Alleen, ik kan niet meer syncen!

Ik heb activesync 4.5, en als ik de vario via de usb aansluit, hoor je wel het geluid van ‘’ er is iets aangesloten’’, en active cursor gaat draaien, maar er komt dan te staan: geen verbinding.

Ik heb t geprobeerd via blutooth (bluesoleil), maar na veel gehannes met poorten e.d. is het me nog steeds niet gelukt. (ook niet na het nazoeken op de diverse fora.)

Het enige dat me gelukt is om na een hard reset (alles kwijt dus!!!!) verbinding te maken. Het synchroniseren ging automatisch en prima. Maar dat was maar 1 keer.

Ik heb het progje ‘check notifications’ op de vario gehad, maar heb t na lezen van berichten dat dat wel eens de oorzaak kan zijn (iets met repllog.exe) eraf gehaald.

Nu kan ik wel nog een keer hard reset doen, maar dan ben ik weer alle tel nummers kwijt.

Mijn vraag is dan ook dubbel: kan ik alle contacten via bluetooth, of van mijn part via de mail (ik kan wel gewoon internetten in de trein met de vario) verzenden?

En is er een oplossing verder voor het active sync verhaal? (ik denk dat het ligt aan software op de Vario…)

Groet,

Jochanan
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan