Hallo,
ik heb een macro om middels een knop het geopende Excel bestand op te slaan op een bepaalde locatie na bevestigen MsgBox. Vervolgens dient er een applicatie geopend te worden en dient het geopende Excel bestand af te sluiten. Ik heb de macro getest op diverse systemen met Office 2013 (ik weet even niet de exacte versie van iedere Office 2013 waar op getest is) en alles werkte naar behoren.
Nu ik de macro bij een klant heb draaien krijg ik onderstaande foutmelding tijdens het afsluiten van het Excel document

Dit is de code:
Ik heb geen eerdere problemen ondervonden met bovenstaande code. Ik kwam nog wel een alternatief tegen voor afsluiten middels
Deze heb ik tussen End If en End Sub geplaatst. Lijkt ook te werken op mijn laptop. Hoe dit bij mijn klant gaat heb ik nog niet kunnen testen. Is er iets essentieel mis met mijn code? Kan deze nog vergemakkelijkt worden of kan de foutmelding te maken hebben met de versie van Office 2013?
Bij voorbaat dank!
ik heb een macro om middels een knop het geopende Excel bestand op te slaan op een bepaalde locatie na bevestigen MsgBox. Vervolgens dient er een applicatie geopend te worden en dient het geopende Excel bestand af te sluiten. Ik heb de macro getest op diverse systemen met Office 2013 (ik weet even niet de exacte versie van iedere Office 2013 waar op getest is) en alles werkte naar behoren.
Nu ik de macro bij een klant heb draaien krijg ik onderstaande foutmelding tijdens het afsluiten van het Excel document

Dit is de code:
Code:
Sub Export()
'
' Export Macro
'
'
If MsgBox("Heeft u de lijst uitgeprint?", vbYesNo, "Confirm") = vbYes Then
ChDir "C:\Users\Public\Documents"
Application.DisplayAlerts = False
ActiveWorkbook.SaveAs Filename:="C:\Users\Public\Documents\TAG PRINTING.xlsx" _
, FileFormat:=xlOpenXMLWorkbook, CreateBackup:=False
Application.DisplayAlerts = True
Application.Quit
Dim x As Variant
Dim Path As String
Dim File As String
Path = "C:\Program Files\NiceLabel\NiceLabel 2017\bin.net\NiceLabelPrint.exe"
File = "C:\Users\F\Desktop\Printforms\Label.nlbl"
x = Shell("""" & Path & """" & " " & """" & File & """", vbNormalFocus)
ActiveWorkbook.Close
End If
End Sub
Ik heb geen eerdere problemen ondervonden met bovenstaande code. Ik kwam nog wel een alternatief tegen voor afsluiten middels
Code:
With Application
.DisplayAlerts = False
.Quit
End With
Bij voorbaat dank!