ActiveX-besturingselementen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lange mzo

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2008
Berichten
6
Ik heb last van een heel vaag en irritant probleem.
Op elke site war ik een ActiveX-besturingselement wil installeren komt er een gele balk in beeld dat het beveiligd is, en voor meer informatie klik hier.
Voorheen kon ik dan rechter muisknop en het bestand als nog installeren kiezen, echter werkt dit nu niet meer.

Hebt al menig site afgezocht, en mijn beveiligingen e.d. aangepast maar nog steeds zonder effect.
Windows update waar sommig op hameren werkt ook niet omdat ik dan de melding krijg dat de website een fout heeft geconstateerd en dat de gevraagde pagina niet kan worden weergegeven.

Weet iemand een verlossende tip?

Alvast bedankt
 
Windows firewall enzo uitzetten, antivirus dingen stopzetten/uitschakelen. Dat wil wel eens helpen.

Als je geen admi bent van het systeem kan de admi het misschien verhelpen ;)
 
Windows firewall enzo uitzetten, antivirus dingen stopzetten/uitschakelen. Dat wil wel eens helpen.

Als je geen admi bent van het systeem kan de admi het misschien verhelpen ;)

Maar dan ben ik dus helemaal niet beveiligd?
En dit is danm aar een tijdelijke oplossing toch?

Ik ben de admi dat is dan vreemd natuurlijk toch of niet?
 
Gebruik jij toevallig Internet Explorer 7 ?

Zo ja, hier is geen oplossing voor. Ik heb me hier ook suf op gezocht. Het enige wat je kan doen is een andere browser nemen ;)

Wel raar dat dit geen probleem was in Internet Explorer 6 :confused:
 
Gebruik jij toevallig Internet Explorer 7 ?

Zo ja, hier is geen oplossing voor. Ik heb me hier ook suf op gezocht. Het enige wat je kan doen is een andere browser nemen ;)

Wel raar dat dit geen probleem was in Internet Explorer 6 :confused:

Klopt heel toevallig heb ik IE7 .
Maar het vreemde is dat ik het voorheen wel altijd kon doen.
Een paar weken geleden is mijn PC gecrasht, en sinds deze crash (pc werkt inmiddels weer), heb ik dit probleem
 
Klopt heel toevallig heb ik IE7 .
Maar het vreemde is dat ik het voorheen wel altijd kon doen.
Een paar weken geleden is mijn PC gecrasht, en sinds deze crash (pc werkt inmiddels weer), heb ik dit probleem


Niemand meer?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan