ActiveX toestaan lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

blmsth

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2013
Berichten
47
Hoi

Ik wens een website te bekijken, maar krijg de melding dat mijn browser IE 11 de ActiveX elementen blokkeert. Ik krijg wel de vraag om de geblokkeerde inhoud te openen, wat ik dan ook toesta, maar het scherm blijft leeg.... Ik heb ook al in de internetopties mijn ActiveX geactiveerd, maar ook dat lukt niet...
De site is 100% OK (is van mijn werk met interne procedures erop) en vroeger (bij een oudere IE versie) kreeg ik ook die melding, maar toen opende hij wel, als ik de geblokkeerde inhoud toeliet om te openen....
Help!!

Grtz
Tom
 
Klik op het "Radertje" rechtsboven in Internet Explorer, en kies voor Compatibiliteitsweergave.
Voeg de website toe. Hopelijk/mogelijk verhelpt dat je probleem.

Tijs.
 
Even wat extra info: het zijn html bestanden, die ik vanaf mijn USB stick wens te openen... Bij de "Instellingen voor compatibilteitsweergave" kan ik dus geen site aanduiden.
 
Waarom stond dat niet in de startposting? Op deze manier jaag je helpers uit je kippenren, want het is niemand kwalijk te nemen dat die (o.b.v. de startposting) ervan uitgaat dat het geopend werd vanaf een website/webserver. :rolleyes:

Ok, dan even voor de zekerheid: In die oudere browser opende je die zelfde web-bestanden ook vanaf memory-stick?
Indien ja, dan moet je eens kijken of bij het openen van zo'n bestand in IE11 er zo'n gebroken cracker staat zoals hieronder aangeduid. Indien ja, klik er eens op en kijk of de pagina dan wél goed opent (al dan niet met enkele beveiligingswaarschuwingen).

compatibiliteits-teken-ie.png

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Excuses voor de ontbrekende info in mijn openingsvraag.

Ik vind die cracker niet terug in de browser, wanneer ik het bestand open, ik zie enkel het huisje, de ster en het rad...

Tom
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan