Dag Saldos,
Daar ben ik weer.
De twee foutmeldingen van Symantec had ik al gelezen, gelukkig in het Nederlands. Ze zijn helder en duidelijk.
Langzaamaan begin ik te geloven dat mijn computer virusvrij is. Waarom ik toch mijn bedenkingen heb is het gebeuren rond ActiveX. Waarom kan Symantec/HouseCall mijn computer niet scannen ?
Sterker nog mijn probleemcomputer wordt nu keurig door Bitdefender gescand (Infected items: 0) en mijn computer zonder problemen zegt bij een scan door Bitbender: Kan bestand niet vinden.
Mijn ervaring is dat Spyware soms hinderlijk aanwezig kan zijn, gelukkig zonder schade aan te richten.
Mijn belangrijkste vraag blijft: Hoe kan je nou een melding krijgen dat ActiveX niet ingeschakeld staat / ondersteund wordt terwijl alle instellingen staan op inschakelen / vragen.
En ook het scannen door HouseCall strandt door dit probleem.
Groeten van Amaldo
Daar ben ik weer.
De twee foutmeldingen van Symantec had ik al gelezen, gelukkig in het Nederlands. Ze zijn helder en duidelijk.
Langzaamaan begin ik te geloven dat mijn computer virusvrij is. Waarom ik toch mijn bedenkingen heb is het gebeuren rond ActiveX. Waarom kan Symantec/HouseCall mijn computer niet scannen ?
Sterker nog mijn probleemcomputer wordt nu keurig door Bitdefender gescand (Infected items: 0) en mijn computer zonder problemen zegt bij een scan door Bitbender: Kan bestand niet vinden.
Mijn ervaring is dat Spyware soms hinderlijk aanwezig kan zijn, gelukkig zonder schade aan te richten.
Mijn belangrijkste vraag blijft: Hoe kan je nou een melding krijgen dat ActiveX niet ingeschakeld staat / ondersteund wordt terwijl alle instellingen staan op inschakelen / vragen.
En ook het scannen door HouseCall strandt door dit probleem.
Groeten van Amaldo