activex

Status
Niet open voor verdere reacties.

willemknigge

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2002
Berichten
121
hallo,

Als ik webpagina's opvraag komt er regelmatig de melding : door de huidige beveiligingsinstelling kunnen active x-besturingselemanten op deze pagina niet worden uitgevoerd.

een ander probleem is ook dat bij het naar beneden scrollen de pagina niet direct volgt maar steeds laat reageert, waar kan dat aan liggen?

groeten
Willem
 
Vraag 1: als je in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Beveiliging op standaardniveau zet en afsluit met OK, komt die melding dan ook? Verwijder ook even de "tijdelijke internet-bestanden'' (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Algemeen) door te klikken op "Bestanden verwijderen" Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen". Klik op OK.
Vraag 2: kan van alles zijn, als dat plotseling is gekomen kan je aan spyware e.d. denken, of na een installatie van het een of ander.
 
Hoi Gezina,

heb gedaan wat je voorstelde, geen verbetering in ieder geval, hij komt nog steeds met de dezelfde melding. Kan ik nog iets anders proberen.

grt
Willem
 
Nabrander,

Ik kan (merk ik nu) ook bepaalde bestanden van internet niet downloaden. Er komt vervolgens een melding dat de de beveilingsinstelling niet toestaan dat het bestand wordt gedwnd.
Dit overkwam me met winzip en spamfighter

misschien toch iets niet goed met de instellingen?? Maar wat???

grt
Willem
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan