activex

Status
Niet open voor verdere reacties.

djoeke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jun 2001
Berichten
1.289
hoi

vraagje ik heb problemen als ik op internet zit met bepaalde site`s dan krijg ik een melding van actvex instaleren weet iemand wat dit voor een probleem is ik wordt er moe van ik kan niets meer op die site

alvast bedankt
 
activeX is een soort van programmatje dat je flash enzo laat bekijken to zover mji bekend. als het een betrouwbare site is kan je het best toestaan, ben je niet zeker of is het een vage site, blokker het dan.
 
waar vind ik dat progje ik hem nodig

ik kan niets op die site doen heel belangrijk voor me
 
activeX heb je standaard al op je browser, tis alleen een kwestie van instaleren of niet, dus als je die vraag weer krijgt zeg je gewoon JA.
 
Geplaatst door bork
activeX heb je standaard al op je browser, tis alleen een kwestie van instaleren of niet, dus als je die vraag weer krijgt zeg je gewoon JA.

dat is het probleem hij vraag het niet of ik hem wilt instaleren dus dat gaat niet zo .
andere opties
 
Geplaatst door djoeke


dat is het probleem hij vraag het niet of ik hem wilt instaleren dus dat gaat niet zo .
andere opties

nee juist niet
 
Wat krijg je voor melding?
Graag exact. Welke site hebben we het over?
 
dit is de site (volgens mijn mag hij alleen niet op helpmij)

Modbreak

Waarom post je hem dan als je weet dat het niet mag ? :confused:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad. Nooit JA op zeggen.....
Site mag inderdaad niet. Maar weer even weghalen anders word er mischien een Mod boos.
 
Let ook op het ":p" icoon, het was dus sarcastisch bedoeld.(t erachter ?)
 
je wel snap ik ook hoor maar het hoort gewoonniet
 
instelling voor internet beveiling stond verkeert
 
Geplaatst door djoeke
instelling voor internet beveiling stond verkeert


Dat heb je dus nu terug gezet?
Hij waarschuwt nu niet meer als er Active X elementen worden geïnstaleerd. Is wel link hoor. Kan nu van alles oplopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan