activeX

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mammoth

Verenigingslid
Lid geworden
2 aug 2002
Beste Helpmij,

Bij het scannen met Norton Windokter en One Button check krijg ik 20 ongeldige ActiveX/com-items.
Maar deze kunnen niet verwijderd worden door deze beide programma's.
Weet een van jullie hoe ik ze wel kan verwijderen?
Gr Joop

Kijk eens of je ze ziet in IE onder Extra/invoegtoepassingen beheren.
Misschien kun je ze daar wel verwijderen.

Beste Elisa, volgens mij kan ik hier niets verwijderen.
Heeft alleen te maken met wat google links.
Gr Joop

BANDIT123, alles gedaan maar helaas! De ps werkt goed, maar met opschooncontrole kwam ik deze activeX tegen en wat niet goed is wil ik kwijt nietwaar? Draai regelmatig HitmanPro, Regscrubxp en XP Repair Pro. Werk met Sygate firewall en Nod32 antivirus.
Norton geeft wel een optie om ze te verwijderen in het register maar om daar die 20 ongeldige activex te zoeken is toch wel een riskante optie.
Allemaal bedankt voor de moeite.
Joop

Nod32 antivirus en Norton,werken die allebij??te gelijk. Niet verstandig 1 is voldoende,wil je geen conflicten krijgen.

BANDIT123 Nee heb Norton antivirus en Norton security niet op de pc.Heb alleen wat Utility's van Norton B.v.b Windokter en speeddisk.
Gr Joop

BANDIT123, Met regclean 33 HKEY_Users en 7 HKEY_Local machine gevonden. Moet ik die allemaal selecteren en dan verwijderen?
De Bin van Norton is leeg.

Mammoth zei:
Beste Elisa, volgens mij kan ik hier niets verwijderen.
Heeft alleen te maken met wat google links.
Gr Joop
Dat denk ik niet. Je kunt ze uitschakelen.

Mammoth zei:
BANDIT123, Met regclean 33 HKEY_Users en 7 HKEY_Local machine gevonden. Moet ik die allemaal selecteren en dan verwijderen?
De Bin van Norton is leeg.
Kunnen weg

BANDIT123, alles weg. Maar kan nog steeds die 20 activex niet verwijderen. Zowel met One button check als met Windokter niet.
Vriendelijke dank voor jullie moeite, maar er zijn nu eenmaal van die dingen ???
Gr Joop

Deze zou je nog kunnen proberen om File voor File weg tehalen.
Wel opletten dat je instelling goed doet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan