• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Activiteitenkalender

• Onderwerp starter Onderwerp starter coma
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

coma

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2002
Hallo,

Ik ben een activiteitenkalender aan het maken. Heb daarvoor een tijd geleden een voorbeeld gedownload, geen idee waar. Het is me gelukt het e.e.a. aan te passen maat zit nu nog met 1 ding. Op het tabblad Agenda krijg ik een hele handige agenda te zien maar wordt elke dezelfde activiteit meerder malen afgedrukt. Ik snap wel waarom maar kan dit niet aanpassen. Een simpele formule lukt me wel maar dit gaat boven mijn petje.

Zou iemand mij willen helpen zodat ik elke activiteit slechts 1 maal te zien krijg in de agenda(en de afdrukbare versie)?

Alvast bedankt voor de moeite! :thumb:

Bijlagen

In tabblad 'Evenementen' staan ook meerdere malen dezelfde activiteit op dezelfde dag.

onmogelijk

Ja, dat weet ik. Ik hoopte dat de formules op tabblad agenda zo zouden kunnen worden aangepast dat de dubbele er niet zouden komen te staan. Als ik iets heb geleerd op helpmij.nl is het dat in excel niets onmogelijk lijkt te zijn.:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan