Acurezone van True Image

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
4.439
Wie kan me vertellen hoe ik images kan verwijderen uit de secure zone???
 
Dat kan niet, of je moet de SZ verwijderen, of zo groot maken dat er maar één image in past.
Dan verwijderd TI de oude image en plaats er de nieuwe in, als je die maakt.
 
Hoi !

Je kunt of de image terugzetten, of de sz verwijderen.

Andere mogelijkheid ken ik niet !

Greetz,

Harry.
 
Das dan heel jammer want gebruik je de SZ niet maar zet je de images gewoon op een andere HD bijv. dan kan je ze wel verwijderen, ik moet in dit geval gewoon de SZ groter maken, maar dat ziet er ook een beetje eng uit alsof de oude SZ dan wordt overschreven en dan zou ik alsnog de images kwijt zijn??!
 
De beste manier is, de basis image (OS + drivers) in de SZ en de rest op een andere partitie of HDD, daar kun je dan mee doen wat je wilt. :)
 
Hoi !

@Ton52: zo doe ik het ook !


Greetz,

Harry.
 
Vind ik toch een tekortkoming, want ik heb twee images in secure zone staan waarvan ik er een niet meer nodig heb. Om ruimte te creëren zou je dus de overbodige eraf moeten kunnen halen, maar nu moeten ze er alle twee af of ruimte erbij maken, maar dat laatste houdt natuurlijk een keer op toch. Zo is het toch in mijn geval dan ??
 
Volgende keer misschien de gebruiksaanwijzing (Help) lezen. ;)
 
Zal ik de enige zijn die het handig vindt als je in de secure zone wat kan verwijderen omdat je het niet meer nodig heb waardoor ook ruimte vrijkomt?? Heeft niet zoveel met help te lezen te maken. En dan ook nog waar heb je een SZ voor nodig als je dan toch nog een groot deel buiten deze zone gaat opslaan, daar ontgaat me de logica een beetje van. Als het werkelijk zo is dan blijf ik het een tekortkoming vinden.:( :(
 
De beste manier is, de basis image (OS + drivers) in de SZ en de rest op een andere partitie of HDD, daar kun je dan mee doen wat je wilt. :)


Daar ben ik nu gewoon te laat mee, die images van twee harde schijven barstens vol progs etc etc staan gewoon in de secure zone zoals aanbevolen door true image en wat mij betreft redelijk noodzakelijk omdat ik nu geen last meer heb zoals voorheen van corrupted archives van een "gewone" opslag op een aparte HD, als ik wilde restoren. Maar de vraag was kun je wel of niet verwijderen in de SZ en het antwoord is wat jullie betreft dus gewoon: het kan niet. Dat is dan een mooie tip voor de volgende upgrade want het lijkt me wel zo handig blijkt nu om het wel te kunnen.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou zeggen geef het door aan Acronis. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan