ad aware 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

APOCALYPSE

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2003
als ik ad aware 6 open krijg ik steeds een error van cant loading reference file ?
hoe kan ik dat verhelpen?

Verwijder Ad-aware 6

Download Ad-aware SE
installeer die en probeer het opnieuw.

ok thanx die doet het wel alleen als ik nu scan ben ik al mijn internet adres kwijt moet ik iets instellen dan?

Nee, Ad-aware verwijderd geen internet adressen. Haal wel de laatste update.

Ad-aware verwijderd alleen SPYWARE

hoe zou het zijn dan dat ik die adres opnieuw moest intikken nadat ik gescand had?

Geplaatst door APOCALYPSE
als ik ad aware 6 open krijg ik steeds een error van cant loading reference file ?
hoe kan ik dat verhelpen?

Mocht je dit weer hebben, kun je op lavasoft de nieuwste referencie-file ophalen en deze moet je na downloaden in de map van ad-aware plaatsen!

als ik internet adressen intik en ik scan met ad aware se ben ik die adressen kwijt en moet ik alles weer opnieuw intikken?
in de adresbalk

Dat is een zogenoemde mri-scan (tenminste verwacht ik), en wist niet dat dat kon met adaware! Weet je zeker dat je niets in de opties verandert hebt, bij mij is dat namelijk niet zo:confused:

ik zou niet weten wat ik verkeerd heb gedaan als ik dat wist zou ik deze vraag niet stellen
vorige keer had ik ook SE en toen was ik het ook kwijt vaag eigenlijk?

Vink bij je volgende scan met AdAware SE "Search for negligible risk entries" uit.

Als je gaat scannen staat het onderaan in het scherm.

Laatst bewerkt:
Dat is toch niet zo moeilijk te vinden, dacht ik.:8-0:

Als je met AdAware SE wilt gaan scannen, klik je op "Start" en dan krijg je een venster waarin je voor verschillende scanmodi kunt kiezen. Daar kun je ook "Search for negligible risk entries" aan- of uitvinken.

Om het duidelijker te maken een screenshotje...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan