Ad Aware SE 1.04 is uit!

• Onderwerp starter Onderwerp starter H@ns
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien hartstikke domme opmerking van mij, maar waarom zou je al die heisa doen voor een download en (herinstallatie) als het ook kan middels het aanklikken van het "wereldbolletje" op de huidge versie en gewoon kiezen voor "updaten"...............?

Latest definition file: SE1R7 06.09.2004
Please Note Version SE Build 1.04 is now available! This download is for use with this version only.
Manual Installation: Unzip the archive, replace the existing file and restart Ad-Aware\Ad-Watch.
You can also use the webupdate component implemented in Ad-Aware to install this update.

of wordt daar een andere versie / update bedoeld?

Bron

Inderdaad, dat zijn de normale updates die in de speciale update-topics gepost worden :)

Dit is weer een nieuwe versie, built, hoe je het ook wilt noemen. Netzoals Ad Aware 6 built 181 erwas :)

Ik denk idd. na wat langer te hebben getuurd dat zij het hebben over de Second Edtion van 6.0........? Al staat dat nu niet direct prominent in beeld.

6 is verouderd, de nieuwe naam is nu SE (de 6 is dus verdwenen) ;)

Het is dus niet AAW 6 SE ofzo, maar gewoon Ad Aware SE (Personal/Plus/Professional)

Ik heb adaware se 1.04 gedownload.
Eerst de oude eraf gehaald.
Nu blijft ie steeds steken tijdens het checken van de local registry, ergens in .......\policies\system.
Ik heb dit procedee al drie keer herhaald, steeds met hetzelfde resultaat.
Weet jij wat hier mis is?

Geplaatst door hendricus
Ik heb adaware se 1.04 gedownload.
Eerst de oude eraf gehaald.
Nu blijft ie steeds steken tijdens het checken van de local registry, ergens in .......\policies\system.
Ik heb dit procedee al drie keer herhaald, steeds met hetzelfde resultaat.
Weet jij wat hier mis is?

Ik weet niet precies wat er mis is, maar je bent in ieder geval niet de enige met dit probleem: http://www.lavasoftsupport.com/index.php?showtopic=44975

Bug?

ok dat zijn flink wat klachten!
ik ga wel terug naar 1.03 en wacht tot die bug gefixed is.
tnx, Buffy

Zojuist de SE gedownload en geinstalleerd en daarna laten scannen (2 machines), beide probleemloos...............

Ik zoek mij alleen de "krampen"' naar een languagefile voor de machine van de kids. Op de site van LAvasoft kan ik 'm zo 1,2,3 niet vinden........... hij zal er best wel zijn, maar dan hebben ze 'm verrekte goed "verborgen".

Misschien nog een aanvullinkje:

ook ik heb de oude versie eerst verwijderd, maar dan ook op 2 verschillende plaatsen binnen configuratiescherm -> software :

ook de languagefiles waren afzonderlijk binnen software te verwijderen. Binnen mijn software installatiescherm waren dus 2 locaties:

Een bij de A en een bij de L. Misschien speelt dat een rol bij degenen die problemen hebben......

hm,

ik had zo'n beetje alle buttons op de mainpage van Lavasoft nader bekeken, behalve o.a. het forumgedeelte. Bedankt !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan