Ad Aware SE gelanceerd!

• Onderwerp starter Onderwerp starter H@ns
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ad-aware SE opstart staat ondering in je scherm, check for update nou, aLs je dat aanvinkt, dan download de versie 1.4 van ad-awere se.

Ik zie geen verandering, humpe. Ik heb nog niets gehoord over Ad Aware 1.04...

dat zijn de file's van 16-08 ..niet de versie van het proggie..dan druk je even op het laaste icoon rechts bovenin...

Dat is een schatting fout van mij.sorry,

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst door humpe
Zo staat het in mijn computer:

Definitions File Loaded:
Reference Number : SE1R4 16.08.2004
Internal build : 4
File location : C:\Program Files\Lavasoft\Ad-Aware SE Personal\defs.ref
File size : 330157 Bytes
Total size : 1053241 Bytes
Signature data size : 1031598 Bytes
Reference data size : 21131 Bytes
Signatures total : 29022
Fingerprints total : 37
Fingerprints size : 1963 Bytes
Target categories : 15
Target families : 533
(Requires Ad-Aware SE or higher)
------------------------------------------------------------------------
Ik dacht dat deze de nieuwe versie was SE1R4. En deze heb ik dus gekregen door zie updates rechts onder. Misverstand dus aan mijn kant.

Het is een update voor de reflist en dus niet een update naar een nieuwere versie van het programma

Ik begrijp het eindelijk. Dank je wel.

Ik vind dit een verontrustend probleem, topic: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=176150. Citaat: "Nu krijg ik bij bij het draaien van dit programma steeds de melding: "windows moet opnieuw opstarten omdat de Remote Procedure Call (RPC-)service onverwacht is gestopt". Vervolgens telt XP van 55 seconden af naar 0, sluit af en start opnieuw op. Het doet me denken aan de ophef over het Blaster en Sasser virus vorig jaar."

Buffy vond nog meer mensen met dit probleem op het Ad-aware-forum: http://www.lavasoftsupport.com/index.php?showtopic=42880

Ik meld het maar even.

Laatst bewerkt:
Inderdaad, las het ook al op div. andere fora :8-0:

Toch nog wel flinke buggies in Ad Aware zeg :confused:

Ik las het al... Wel vreemd.
Er was zelfs iemand die riep dat blaster nu in Ad-aware verpakt was.
Dat geloof ik niet. Maar als dit nog onder de bugs valt vind ik hem aardig ernstig...

Is er al iets bekent wanneer er de final versie uitkomt?

Weet iemand het verschil tussen 1.03 en 1.04 anders blijd ik nog bij mijn 1.03 prof.

Ik ben inmiddels het spoor gehéél bijster...en wacht nog steeds met installeren van any nieuwe versie. :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan