Ad-aware SE

Status
Niet open voor verdere reacties.

leekje

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2004
Berichten
28
Hallo,

Ik wil Ad-aware se op mij pc zetten, maar nu lees ik dat als je dit programma gebruikt de kans bestaat je internetverbinding het niet meer doet?
Hoe zit dat nu eigenlijk?
Wat kan ik doen mocht dit gebeuren?
Ik gebruik windows XP mediacenter

als iemand het weet...graag!

bedankt:)
 
Waar heb je dat gelezen?
Ga ik het ook lezen.
Heb er nog nooit van gehoord.
Gebruik Ad-aware 2 jaar en ben een fervente en tevreden surfer.

Fonz
 
Waar heb je dat gelezen?
Ik heb er nog nooit last van gehad en zal je er last van krijgen, adaware zet alles in quarantaine en dat kun je altijd weer terug zetten als je problemen krijgt.
 
als spyware zo diep in je systeem zit genesteld dat het aan windows bestanden vast zit, kan het zijn dat deze bij een spyware scan worden verwijdered. die kunnen er dan voor zorgen dat je geen verbinding meer kan maken. ook kan het zo zijn dat je ongemerkt een dialer op je system hebt zitten ( stukje spyware dat je naar een meestal duur inbel nummer laat bellen) als ad-aware deze vervolgens vewijderd lijkt het dus dat je niet meer kan internetten, maar is dus juist een duur inbel nummer weg en moet je weer even je orginele account herstellen. toch zou ik ad-aware op je systeem houden, ik raad het mensen altijd aan en heb er bijna nog nooit zoiets over gehoord. hitmanpro, www.hitmanpro.nl is ook een prima gratis anti spyware programma.
 
Leekje dat is een topic van een maand geleden.
Nu na mischien wel 10 update definities hebben de makers van adaware dit allang weer gefixt.

onderin staat daarom ook.
Ze hebben helaas de post gesloten in het ad-aware forum, maar ik ga er vanuit dat nu ruim een week later ze het probleem hebben opgenomen in hun definitities.
 
Okay, je hebt helemaal gelijk, sorry ik was misschien wat overbezorgd:eek:
Ik heb er ook weinig verstand van (vandaar die nickname;) )
Ik heb totaal geen ervaring met dit programma vandaar deze vraag. Ik heb het ondertussen geinstalleerd en het werkt prima, dus hierbij is mijn vraag ook opgelost.

bedankt:thumb:

groetjes!
 
Toch kan het geen kwaad om winsochfix ff in mijn documenten te zetten.
Is mij toch vaak genoeg gebeurd dat na het verwijderen van spyware mijn internetverbinding foetsie was, met winsockfix is dat met een minuutje weer opgelost. :)
 
Hoi Jozo,

Heb ik ondertussen ook gedaan.
Bedankt voor het meedenken:thumb:

Groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan