Ad aware SE

• Onderwerp starter Onderwerp starter Elske
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Elske

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2004
Hallo,

Ik gebruik ad aware en sinds kort blijft deze hangen bij:
Program Files/Common Files/System/msadc.
Via Google heb ik al getracht naar een oplossing te zoeken, maar veel van de dan gegeven sites zijn in het Engels of voor mij in zulke onbegrijpelijke computertaal geschreven dat ik niet verder kom

Heeft één van jullie wellicht een oplossing of weet één van jullie hoe dit komt en wat is sowieso msadc?

Alvast bedankt voor de eventuele reacties c.q. oplossing ;)

Elske

Opnieuw installeren heb ik niet aan gedacht.
Kan ik dus doen. Bedankt
:thumb:

Ik heb een up-to-date NAV 2005 die niets aangeeft als ik hem (dagelijks) laat scannen.
Die site die jij opgeeft Raymond, heb ik bezocht.
Maarre..........zit daar ook een zgn. removeltool op?

Trouwens, ik heb een securitycheck en viruscheck via Symantec gedaan en na het scannen volgt de mededeling dat alles pico bello in orde is

:confused:

Wat kan ik nou het beste doen? Ik ben echt niet BlonT :) , maar dit volg ik niet helemaal, sorry.

Hoop je gauw weer te lezen.

Alvast bedankt:thumb:

Je kan hem inderdaad even opnieuw instaleren maar daarna zou ik hem in de veilige modus laten scannen.
Grote kans dat het nu wel lukt...

Geplaatst door Raymond Bos
Je kan hem inderdaad even opnieuw instaleren maar daarna zou ik hem in de veilige modus laten scannen.
Grote kans dat het nu wel lukt...

Hallo,

Ik heb ad aware in Veilige Modus laten scannen en ook daar bleef hij hangen op System/msadc.
Daarna heb ik dat programma verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Nu blijft hij zelfs hangen bij het scannen van de 2 bovenste opties van het programma.
Voorheen scande hij volledig bij 'Perform full system scan', maar gaf dan geen problemen aan, terwijl hij bij 'Perform smart system scan' bleef hangen bij die beruchte msadc.

Inmiddels ben ik al een uurtje of 3 bezig dit probleem zelf op te lossen, maar het lukt me niet en voel me momenteel een beetje doorgedraaid en hoop dat dit berichtje niet al te verwarrend c.q. onbegrijpelijk is .

Ik heb weer via Google gezocht en ook gezocht naar een free scan for Trojan Horses.

Ik kom er zelf niet uit.

Heeft één van jullie nog een idee?

Alvast bedankt :thumb:

Hallo,

Het probleem is er nog steeds. Spybot heb ik al en heb in de tussentijd Hitmanpro gedownload en laten draaien. Zelfs daar blijft hij hangen op die msadc.
Ik heb gezocht in regedit, maar dat ding is nergens te vinden. Ook is het me nog steeds niet duidelijk wat msadc nou precies is.

Bedankt voor jullie hulp :thumb:

Groetjes Elske

Hoi,

Klopt dat het daar over gaat. Ik weet ook niet wat msadc is (zie mijn eerste berichtje).
Als ik het via Google probeer uit te vinden, krijg ik alleen maar sites met programmeertaal.

Jammer dat het niet is opgelost, maar je hebt je best gedaan. Bedankt daarvoor. ;)

Elske

Er schiet me ineens iets te binnen...............
Zou ik daarvoor naar een ander forum binnen helpmij kunnen gaan?

:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan