ad-aware update niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter DaanM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Ik heb de nieuwe versie van ad-aware geinstalleerd, maar de update blijft op 5 % hangen. Hij komt niet verder. Ik heb het verwijderd.. Spybot en regcleaner laten draaien. Ad-aware opnieuw geinstalleerd, maar niets mocht baten.
Wie heeft een tip om dit proggie toch te laten werken?

Geen update adaware

DaanM,

Ik heb net hetzelfde probleem. Sinds vandaag deed ik een update van adaware 6.0 en ook niet verder geraakt dan 5 %. Hierdoor kan hij slechts een gedeelte scannen. Probleem opgelost bij jou ?

Hoi,

Ik heb hetzelfde pobleem, zo ik denk dat het een fout is van adaware zelf :thumb:

Greetz scoob

Wat kan een hijackthislog dan opleveren?
Ik wil t zo graag oplossen...

Hmm, zou kunnen, ben nu niet thuis, maar ik dacht dat ik SE had.

Mss iemand anders die het weet?

Lukte bij mij ook niet. wel tot 5%. Heb daarom adaware se personel geinstalleerd is ook gratis en nu ook in het Nederlands

Laatst bewerkt:
maar die heb ik ook.. maar wat ik ook probeer: hij komt niet verder dan 5 %.. En ik heb nooit eerder problemen gehad..

t blijft bij maar maar niet lukken.. ik hoop dat iemand de perfecte oplossing heeft...
thanks..

die blijft ook hangen op 5 %... dan moet er toch iets anders in de weg zitten..

kan ik niet achterhalen of er iets in de weg zit om deze updates binnen te laten komen? Als ik ad-aware er af gooi, draai ik eerst regcleaner om ook achtergebleven zaken eraf te gooien en als ik het daarna weer installeer (de laatste versie zoals aangeraden) blijft de update op 5 % hangen..

Als je echt de laatste versie hebt geinstalleerd zal hij bij opvragen up-dates aangeven dat er geen updates beschikbaar zijn

ik krijg te zien dat de defenities 53 dagen oud zijn..
huh...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan