Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door teun vos
Mijn pc.windows98,geinstalleerd=Norton antivirus 2004 en Norton anti spam.Nu wil ik ook Norton Firewall kopen.
Moet ik nu ook nog Ad Aware/Spybot erop zetten,of is dit overbodig of werken die niet samen??
Teun,beginner
Geplaatst door LEONEHONDA
Zou ik wel doen,dat is namelijk iets wat die anderen niet verwijderen.
Geplaatst door puppie
waarom firewal kopen.
je kunt ook de gratis versie van zonealrm erop zetten.
Of jij bent heel rijk en kan alles kopen.
http://www.download.com/3000-2092-10039884.html
Geplaatst door buffy
Dat is niet helemaal waar, want Norton AntiVirus zoekt tegenwoordig ook naar spyware. Maar aangezien Norton lang niet zo veel spyware herkent als AdAware en Spybot, is het inderdaad raadzaam ook die programma's (of tenminste één ervan) te installeren.
Zonealarm = firewall.Geplaatst door teun vos
Dus nu Zonealarm downloaden.Voorheen stond AdAware op pc,
Geplaatst door teun vos
Nu snap ik het helemaal niet meer.Zone alarm=fire ware.Staat op mijn pc.Ad Aware=Spy ware. Wat is het verschil.Ik heb dus ook al Norton antivirus 2004,plus anti spam. Ik kan wel blijven installeren.Ik wil gewoon veilig surfen.Wat moet ik doen?
bron + meer informatieWat doet een firewall precies?
Uw computer maakt verbinding met internet via een aantal (zogenaamde) poorten. Deze kunt u niet zien, maar ze zijn wel degelijk aanwezig in uw computer. Ieder programma maakt gebruik van een poort. Ook services, die door het besturingssysteem worden gebruikt, hebben een poort nodig waardoor ze verbinding met internet kunnen maken. Windows Update is daar een voorbeeld van.
Per programma of service is afgesproken welke poort wordt gebruikt zodat alle computers en servers via dezelfde poort communiceren. Voor inkomende e-mail wordt poort 110 gebruikt. Iedere softwarebouwer weet dat en zorgt er dus voor dat een e-mailprogramma standaard poort 110 gebruikt voor die functie. Meestal kan men dat bij instellingen ook handmatig invoeren.
Een firewall blokkeert de poorten van uw computer die niet open mogen staan. Hierdoor worden hackers, internetvirussen en -wormen en ander 'gespuis' geweerd van uw computer. De firewall kan worden aangepast. U kunt dus de firewall opdracht geven een poort te openen voor in- of uitgaand verkeer zodra dat gewenst is. Als u bijvoorbeeld een nieuw programma installeert voor een internettoepassing zal de firewall aan dat programma moeten worden aangepast.
bronWat is spyware?
Spyware zijn kleine programma’s, die tijdens de installatie van de betreffende software mee geïnstalleerd worden zonder dat je dat weet of erom gevraagt hebt. Eenmaal geïnstalleerd, verzamelt het programma gegevens en zendt die via internet naar de software fabrikant.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.