Ad Aware

Status
Niet open voor verdere reacties.

gitana

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2005
Ik heb een vraag over Ad Aware. Als ik hem laat draaien, stopt hij telkens bij : bezig met scannen van favorieten in Internet Explorer. Is dit normaal??? Ik ben erg benieuwd. groetjes Gitana

Nee, is niet normaal :-)
Je krijgt geen foutmelding ofso?
Nooit eerder vastgelopen? Laatste versie van Ad-Aware?
Staat er iets bijzonders in je Favorieten?
Je kan proberen een ander programma te gebruiken, bv SpywareGuard -> ook freeware.

hallo freakiej, ik vond het al vreemd, hij doet het de laatste tijd zo, viel me plots op. Ik krijg wel een waarschuwing als ik scan met spyboth search and destroy. iets over windows...
Weet het niet meer precies. maar bij ad aware geen foutmelding , niks. heb ik wat bijzonders in fav. ? zolas wat?? zou het niet weten. Ga maar eens spywareguard downloaden dan. bedankt voor je reaktie : gitana

Als je er puf voor hebt kan je misschien even kijken wat voor foutmelding Spybot geeft, miss kunnen we er wat mee! :D
Bijzonderheden in Favorieten -> alles muv sites :)

Geen dank, hier is 't forum voor.

spyboth loopt nou. moet even afwachten tot hij klaar is, duurt wel ff. heb nog eens gekeken bij fav. maar er staan alleen sites in. Je hoort het zo over de foutmelding. Gitana

hi Freakiej, ben er weer. Ik heb in spyboth een update gedaan en raar maar waar, hij geeft geen foutmelding meer aan. Dat is dus ook weer opgelost. Ik heb ook de guard erop gezet. had al spywareblaster, maar heb gelezen dat die gewoon ernaast kan draaien. Ik heb al gedacht om Ad Aware eens eraf te gooien en dan opnieuw erop zetten, zou dat wat zijn anders???

Anders zou ik ad-ware eens verwijderen en weer eens opnieuw installeren.

Laatst bewerkt:
Ik heb Ad aware eraf gegooid en opnieuw erop gezet.
Ik heb nou ook ontdekt wat de fout is, n.l. de instellingen.
Want eerst deed hij het goed . Nou heb ik ergens gelezen hoe de instellingen moeten staan en nadat ik die had aangepast en opnieuw scande stopte hij weer.
Ik heb hem dus weer opnieuw erop gezet. Nou laat ik hem zo staan, maar vraag me af welke scan ik dan moet doen??
Want bij de beschrijving die ik dus gebruikt heb, werd een aangepaste scan aanbevolen. Wie kan me adviseren?
:confused: Gitana

bedankt, heb het gelezen:thumb:
groetjes; Gitana

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan