adaptec easy cd creator

Status
Niet open voor verdere reacties.

sierras

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2001
Berichten
454
hallo,
ik heb het schrijfprobleem als ik wat wil branden met easy cd creator3.5 nl van cd naar brander slaat hij altijd 1 bestand over en geeft aan :T00/00:1/0-fout(05/63/00)-schrijffout-gewenst blok bevindt zich niet in de huidige track.T7118:trackwriter-fout-opdracht opnieuw uitvoeren mislukt.
de pc met win 98 is opnieuw geformateerd(ik dacht dan ben ik van het probleem af maar helaas nog steeds)de versie van 3.5 is geupdate. en het is wel zo als de cd die ik wil copieren op de harde schijf zet en daar vandaan brandt dan gaat het altijd goed. waar zit het hem in ?hij doet het bij iedere cd die ik wil branden.ook de snelheid van de brander staat niet voluit.wie weet raad
 
Is het probleem niet op te lossen door eens te updaten? 3.5 is nogal verouderd.:rolleyes:
 
Ik denk dat Z-Dragon gelijk heeft. Ik gebruik versie 5.0 en werkt perfekt !! (of bijna..)
 
easy cd creator

ja ik wil de versie die ik heb wel updaten maar kan dat zonder problemen van 3.5 naar 5?en de volgende vraag is waarom doet hij het wel gelijk vanaf de harde schijf staat dat dan niet los van een eigenlijke update?
 
Je kunt updaten door gewoon deze versie te deïnstalleren en daarna 5 te installeren, dat kost weliswaar geld tenzij je er op andere manier aan weet te komen. En ja, bij nieuwere versies worden oudere problemen opgelost. zover ik weet is 3.5 een niet zo succesvolle versie geweest. 4 Is al veel beter.
 
cd branden

mijn probleem blijft nog steeds bestaan dat ik van cdrom naar het schrijven ervan via rw station geen goed copie kan maken daar het staaeds 1 bestand overslaat ook niet na het updaten en de nieuwe versie van nero geeft het zelfde aan zowel bij 2 als 4 x speed
 
Wat bedoel je met : rw station?
Normaal is het toch zo (Nero of Easy of anders) dat je 'on fly' kan werken, dus bijv. van DVD speler direct naar de brander.
Of met 1 apparat, je brander dus. 1 lezen, daarna branden.
Je gebruikt ook een vrij lage snelheid.
Ik weet niet wat je wil branden dus is het moeilijk om een of ander uit te legen.
Ik heb net mijn Nero vernieuwd, van 5.0.3.3 naar 5.5.10.0. Werkt perfekt.
Krijg je nu nog de foumelding of wat?
falco
 
cd branden

falconetti,

met rw station dat is mijn brander mijn foutmelding zie 04-01-2003 is omschreven bovenaan als bericht van easy cd creator.ik moet wel laag branden anders gaat hij van on fly oftewel bij easy cd creator 4x speed gelijk al fouten maken maar via harde schijf naar brander gaat altijd in 1 keer goed.mar ik weet echt niet waar het aan ligtdat hij altijd bij het branden van data en muziektracks altijd 1 bestand niet ziet en dus overslaat om te branden en zeker met lage snelheid zouden er minder fouten gemaakt moeten worden.maar zelfs via de nieuwste nero versie5.5.10 lukt dat bij mij niet.
 
Dit zegt Roxio erover;
Easy CD Creator had trouble communicating with the recorder, and attempts to re-issue the failed command also failed. This error should be accompanied by another that describes the real problem.

Bron: Roxio
 
Het link van huijb is echt toppie. Misschien vind je daar de juiste antwoord.
Op dit moment zou ik het ook niet meer weten. Anders gooi Easy eraf, ook uit het register dus alle sleutels. Daarna de nieuwe versie erop.
Bij mij doet alles goed: Easy, Nero, noem maar op.
Mocht ik nog andere info vinden, aanvullend op die van Huijb, dan meld ik dit
Falco
 
cd branden

falconetti,

op het moment kom ik nog niet verder, maar misschien heb jij nog wat nieuws want ook met alleen nero blijf ik het probleem houden ondanks de laatste versie.
 
Dus is toch de communicatie tussen jouw brander en je CD-rom niet goed. Er is toch een mogelijkheid binnen Easy Cd Creator om dat te testen.
 
Je kan nog hier kijken:
http://www.poikosoft.com/help.html

Anders kijk als Feurio! het doet. Haal eerst de trial en zie als dat werkt.

Huijb heeft het over communicatie tussen jou brander en CD-Rom. Werk je met 2 apparaten? Ik bedoel voor branden?
falco
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan