adapter china

Status
Niet open voor verdere reacties.

wynand

Banned
Lid geworden
7 mei 2005
Ben niet zeker of hij hier juist staat, dus frisian, verplaats maar als hij niet goed staat, maar ik vondt geen betere topic...
Ik heb op Ebay voor een mooie prijs een mp4 speler gekocht.
Heel mooi, heel goedkoop, maar de adapter die erbij zit komt uit china (zie begeleverde foto)
Er bestaan converters om verschillende stekkers te veranderen, maar, weet iemand de welke en waar deze te kopen?

Bijlagen

• naamloos.GIF
    naamloos.GIF
    37,7 KB · Weergaven: 49
wynand zei:
Ben niet zeker of hij hier juist staat, dus frisian, verplaats maar als hij niet goed staat, maar ik vondt geen betere topic...
Ik heb op Ebay voor een mooie prijs een mp4 speler gekocht.
Heel mooi, heel goedkoop, maar de adapter die erbij zit komt uit china (zie begeleverde foto)
Er bestaan converters om verschillende stekkers te veranderen, maar, weet iemand de welke en waar deze te kopen?

Een Reis verloopstekker kopen in de Beter Electronica zaak:D

Doe het zelf!! grote kroonsteen op de pennen zetten ,Goed isoleren en daaraan snoer met stekker

Laatst bewerkt:
Tevens te verkrijgen bij de ANWB shop. Alleen wordt het geheel wel wat zwakker als je het in het stopcontact hangt.

Die reisverloopstekkers "vertalen" ONZE stekkers naar buitenlandse en meestal niet andersom.......

Kijk even hoeveel mA en Volt deze adapter is en koop er eentje die hetzelfde levert bij de [ electra] winkel op de hoek.....

Hallo

Controleer alvorens een adaptor te kopen eerst of de ingangsspanning van deze wel degelijk 230V is en niet 115V.;) ;)

Betrokken adaptor lijkt mij een geschakeld exemplaar te zijn , maar liefst 2 x controleren .

Een elektronikawinkel die naam waardig ,heeft deze adaptors voorradig.

Peter

Laatst bewerkt:
quote:
Controleer alvorens een adaptor te kopen eerst of de ingangsspanning van deze wel degelijk 230V is en niet 115V.
quote:
een 230~115v, het probleem is, ik zou naar een winkel gaan als een winkel waar ik hem mogenlijk kan kopen zon kleine 40 KM verderop ligt... Daarom vroeg ik vooral welke socket ze in china gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan