Adapter maakt niet automatisch meer verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

gertkap

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2002
Berichten
192
Ik ben in het bezit van een Medion Akoya E6217. Windows 10 versie 1511. De adapter is een Realtek RTL8191SE Wireless Lan 802.11n PCI-E NIC - Stuurprogrammaversie: 2021.2.327.2013. Na de installatie van Windows 10 wordt de adapter wel ingeschakeld maar maakt niet automatisch meer een verbinding met het WI-FI netwerk. Ik kan de adapter verder niet verbinding laten maken met de combinatie FN/F2 dan wel door handmatig in te grijpen via de Instellingen. De schakelaar spring weer terug naar uit. Ik ben al dagen aan het zoeken, maar alle gepresenteerde adviezen werken niet.

Nu heb ik iets aparts opgemerkt: als ik de laptop "wek" uit de slaapstand, heb ik WEL ineens een internetverbinding, die prima werkt. Ik kan het ook "simuleren" door de laptop in slaapstand te brengen middels de combinatie FN / F1 en het vervolgens weer te "wekken". Naar mijn beste weten en kennis zou dat er toch op moeten wijzen dat de adapter dus niet kapot zou kunnen zijn.

Ik weet het dus niet meer en verzoek een ieder die een idee heeft dan wel het antwoord mij hiervan te berichten. Alvast heel veel dank. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan