adapter

Status
Niet open voor verdere reacties.

nsz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 feb 2008
Berichten
2
hoi,ik heb een adapter uit UK, een andere stekker dus. Nu staat er op de adapter: 15,16,18,19,20,22,24 voltage.

wat betekent dit?hij staat nu op 16 maar kan ik hem ook op een andere zetten? En mijn laptop is steeds leeg (accu leeg). Moet dus voortdurend met de oplader in het stopcontact internetten. Zwaaaar irritant.

Kan iemand mij iets hierover vertellen?

alvast bedankt!
 
hoi,ik heb een adapter uit UK, een andere stekker dus. Nu staat er op de adapter: 15,16,18,19,20,22,24 voltage.
Kennelijk kan je het output voltage instellen. Voor je laptop nakijken wat deze verwacht en dan het juiste voltage instellen.

En mijn laptop is steeds leeg (accu leeg). Moet dus voortdurend met de oplader in het stopcontact internetten. Zwaaaar irritant.
Ofwel het voltage is net voldoende om die laptop aan de gang te houden of je batterij is gewoon stuk


Ron
 
hoi ron

ik heb eens onder de laptop gekeken en daar staat 16V - 4.5A, denk dan dat ie goed staat.
Maar misschien moet ik maar een nieuwe oplader aanschaffen. Maakt het iets uit wat voor 1?

Oh ja en wat betekent dit nou die 16 18 enz. voltages?
 
Hoi,

Zoals Ron al aangaf, kun je de output voltage van je adapter wijzigen. Wanneer hij op 16 staat, geeft hij 16 volt uitput. Bij 18, 18 volt. Waarschijnlijk is deze adapter geschikt voor meerdere types laptops van de fabrikant.

Je kunt een nieuwe adapter aanschaffen, maar denk niet dat dat jouw probleem zal oplossen. Misschien eerder een nieuwe accu.

Gr,

René
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan