Adaware 6.0 is nu te downloaden!

• Onderwerp starter Onderwerp starter blauw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hè bedankt.:thumb:
Ik heb hem reeds binnen en ziet er gelikt uit!! Ook makkelijk te updaten nu!!

Laatst bewerkt:
Thnx :thumb:
Ik ga um ffies installeren....

EDIT: lk heb um geinstalleerd en het ziet er wel gaaf uit man :)

Vond gelijk spyware. En cookies maar die zijn niet zo erg.

Geplaatst door RGTMO
Vond gelijk spyware. En cookies maar die zijn niet zo erg.

Nou ik ben niet zo gek op die tracking cookies:p
Het programma ziet trouwens ALEXA ook als spyware maar die kon geen kwaad toch??

Laatst bewerkt:
Volgens mij zegt ie over elke cookie dat het een tracking cookie is.

hoi,

alexa moet je er zeker afgooien, dit proggie is spyware van de bovenste plank, verwijderen dus.........
al de sites die je bezoekt houdt alexa bij en zorgt er dan voor dat je aangepaste reclame op je donder krijgt,
werd me verteld.

greetz

jean

Geplaatst door de jean
hoi,

alexa moet je er zeker afgooien, dit proggie is spyware van de bovenste plank, verwijderen dus.........
al de sites die je bezoekt houdt alexa bij en zorgt er dan voor dat je aangepaste reclame op je donder krijgt,
werd me verteld.

greetz

jean

Alexa is geen spyware. <= punt :)

Als Adaware Alexa vindt en je hebt voorheen Spybot S&D gebruikt verwijst de Alexa sleutel trouwens naar Google.

Groetjes,

Pieter

kun je ad-aware 6 en spytbot gewoon ''naast elkaar'' gebruiken? of leverrt dit problemen op?

Ik heb hem ook geïnstalleerd,maar hij is nog niet perfect.... want hij ziet als je in zipbestanden scant... sommige bestanden van SpyBot Search and Destroy als zijnde SpyWare????

Of zou SpyBot dan ook Spyware zijn????

hoi Pieter,

mij hebben ze altijd " wijsgemaakt " dat alexa diende om je surfgedrag vast te leggen en deze gegevens te verkopen aan derden. Is dat dan niet waar ?
In het tooltje om je privacy te beschermen in XP raden ze toch aan alexa uit te schakelen ?

de altijd om bij te leren openstaande jean .

gegroet

Geplaatst door virtually
Ik heb hem ook geïnstalleerd,maar hij is nog niet perfect.... want hij ziet als je in zipbestanden scant... sommige bestanden van SpyBot Search and Destroy als zijnde SpyWare????

Of zou SpyBot dan ook Spyware zijn????

Hoi,

Ik denk dat als je naar die zip-bestanden kijkt dat je ziet dat die in de map Recovery van Spybot staan.
Deze heeft spybot dus in die map als backup gezet, zodat je deze terug kan zetten mocht iets niet goed meer werken.

Japie je hebt gelijk ze zitten idd in de recovery map en als ik het dus goed begrijp kan ik gewoon de recoverymap leegmaken....daar alles gewoon werkt.

Grtz

Ziet er echt heel mooi uit en is erg gebruiksvriendelijk, zeker de updatefunctie is een hele verbetering. Kan ik de"oude"ad-aware verwijderen?

Geplaatst door de jean
hoi Pieter,

mij hebben ze altijd " wijsgemaakt " dat alexa diende om je surfgedrag vast te leggen en deze gegevens te verkopen aan derden. Is dat dan niet waar ?
In het tooltje om je privacy te beschermen in XP raden ze toch aan alexa uit te schakelen ?

de altijd om bij te leren openstaande jean .

gegroet

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=75535
Het antwoord van Kleinkramer: Alexa is wel spyware maar die ene sleutel niet.

Groetjes,

Pieter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan