AdAware 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

sgrav000

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Ik heb na het verval van AdAware 5 Spybot genomen, een programma dat overigens uitstekend werkt.
Echter, ik ben erachter gekomen dat AdAware 6 uitgekomen is en ik vind dat AdWare 6 het eerdere falen van aaw 5 volledig goedmaakt. Het is een mooi en zeer gebruikersvriendelijk programma dit i.t.t. Spybot dat voor beginners kan leiden tot problemen. Spybot doet meer dan gevraagd wordt (geeft teveel info dat niet duidelijk te onderscheiden is van de spyware waardoor velen al meer hebben weggehaald dan goed is voor het functioneren van hun applicaties) en het configureren kost teveel leeswerk, hetgeen geen hobby is van veel mensen.
Beide systemen kunnen goed naast elkaar functioneren (alleen voor de vergelijking).
Ik vind dat AdAware zich gerevancheerd heeft!

sgrav000

Goed nieuws! Gelijk even downen...
(Ik had overigens helemaal geen problemen met Ad aware 5.xx) Maar een nieuwe versie is altijd welkom :thumb:

Geplaatst door basvdK

(Ik had overigens helemaal geen problemen met Ad aware 5.xx) Maar een nieuwe versie is altijd welkom :thumb:

Die draaide ook wel goed alleen zijn er al maanden geen updates meer uitgekomen. Dus het kan best zijn dat de nieuwe versie wel weer nieuwe spyware ontdekt

Hij doet het zelfs zo goed dat als je bij scan opties aanvinkt ook de log files scannen, hij alle spyware in de logfile van Spybot detecteerd :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan