adaware en spybot search&destroy

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rened

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2004
ik ben op het moment even mij computer aan het scannen met adaware en hierna met spybot.

maar kan je alles wat je hiermee vind weggoooien, of kunnen hier bij deze programmas ook bestanden worden aangegeven die nodig zijn in het systeem

verder even nog een klein vraagje:

mijn vriendin heeft op het moment last van hardnekkige pop-ups: boven staat dat het van messanger serves is, en als ze dit wegdrukt, dan komt de volgende al, met hetzelfde kopje, alleen wel andere tekst in de pp-up, t is allemaal in het engels, deze die ze ny heeft staan, zegt bijvoorbeeld dat hun van de pop ups een backdoor virus in haar systeem hebben gezien, en dan kan wordt je naar een wibsite tegen pop-ups enzo doorverwezen
www.**.com, volgende na deze gaat dan opeens over sex, en je wordt dan doorverwezen naar www.**.com :D dus dit zal geen echt waarschuwing zijn. maar ze krijgt dit niet weg.
heeft com. nieuw opgestart, binnen 2 minuten kreeg ze dit weer. :evil:

Laatst bewerkt door een moderator:
Alles wat met Ad-aware en Spybot S&D gevonden wordt kun je laten verwijderen.

Doe daarna het volgende;
Plaats een Hijack this log in de volgende topic;

klik --> Helpmij tegen spyware offensief (deel 8) <--klik.
Klik in de bovenstaande link op "Reageer op bericht".
Pak Hijack this eerst uit, voordat je het log daar gaat plaatsen!!!

In de link die hierboven staat, moet je goed het eerste bericht lezen!!!
Daarna plaats je daar ook het log van Hijack this.
Je vind daar ook de uitleg hoe je dat doet.

Ps ik heb de links uit voorzorg uit je bericht verwijderd.;)

Laatst bewerkt:
dan moet ze deze topic goed doorlezen en hier een hijack log insturen dan komt ze er wel vanaf.
ook kun je het gratis spywareprogramma spywareblaster downloaden en updaten dan word het meeste spyware zoiezo niet op je pc geinstalleerd.
dit programma werkt perfect samen met adaware want wat spywareblaster toch doorlaat verwijderd adaware dan weer. :)

Laatst bewerkt:
adaware en spybot maken altijd een backup das altijd handig,kun je alles weer terugzetten als dit problemen opleverd:)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan