adaware

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wim T.

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2001
Wanneer ik een schijf door adaware laat scannen (bijv. schij E), dan komt er op een gegeven moment een melding, dat Norton een virus (hacktool) heeft gevonden in C:/Windows/Documents and Settings/16812984 en dat Norton deze niet kan verwijderen. Na deze weggeklikt te hebben komt er nogmaals een dergelijke medling met een ander nummer ook hierbij de mededeling, dat Norton hem niet kan verwijderen. Adaware gaat daarna ook niet verder. Wanneer ik nu Norton laat scannen op virussen dan komen er geen meldinge omtrent hacktool. Norton is up to date.
Graag een oplossing

Ik weet niet of je nou besmet bent of niet maar doe dan even een online-scan: www.housecall.nl
Bij mij bleef AdAware steken bij een aantal mappen door Norton, ff uitzetten voordat je gaat scannen bleek de oplossing.

Hoi Wim,

Weet je zeker dat Norton niet de map Lavasoft\Adaware 6\Cache aangeeft als degene waar het hacktooltje gevonden wordt?
Dat zou namelijk betekenen dat, bij het uitpakken door Adaware, Norton iets heeft gevonden wat het normaal niet kan zien.
Adaware zet namelijk uitgepakte bestanden tijdelijk daar neer om ze dan te onderzoeken.
In dat geval hoef je je ook geen zorgen te maken over dat bestand want in ingepakte toestand kan het geen kwaad op je PC aanrichten.

Groetjes,

Pietetr

Pieter,

volgens mij niet, maar ik kijk er vanavond naar en bedankt voor je antwoord.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan