adaware

Status
Niet open voor verdere reacties.

espoir007

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2003
Berichten
154
Hoi,

ik probeer al 3 dagen de laatste update te downloaden (van 21-07-2005), hij blijft bij 5% hangen...komt elke keer een venster, probeer deze later opnieuw.

Waarom kan ik niet meer download ?

BVD


Groetjes,

espoir
 
Een paar maanden terug had ik hetzelfde probleem. Heb toen uiteindelijk adaware verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Sindsdien heb ik geen problemen meer gehad.
Ik weet niet of er nog een andere oplossing is.
 
Merkwaardig genoeg ondervond ik dit een paar weken terug precies hetzelfde, bleef bij het updaten ook bij 5% steken. Het toen het onderstaand zipje gedownload, en probleem was opgelost. (plak het uitgepakte filetje in de map Ad-Aware SE Personal (meestal te vinden via Program Files en dan in de map Lavasoft), klik op ja als wordt gevraagd of defs.ref moet worden vervangen aangezien deze al bestaat)

Post o.a. van Oldfrog uit de link van Buffy meldt ook het bovenstaande.

Latest definition file: klik > SE1R56 21.07.2005
 
gelukt

Dank je Gezina,

probleem opgelost...
ik snap niet hoe het kon, maar nu heb ik gedaan wat je zei, en de nieuwe update is nu wel gedownload.

Groetjes,

Espoir
 
Nou ja, met Buffy's tip was je er vast ook uitgekomen, gelukkig opgelost! :thumb: (ik snap ook niet waarom het fout ging met de update maar in de link van Buffy staan een paar mogelijke oorzaken)
 
het is bij ad-aware wel eens vaker gebeurt dat ze zelf een niet helemaal werkende update hadden uitgebracht. dat kan nu ook zijn gebeurt, en hou er rekening mee dat heel veel mensen een update downloaden. probeer het eens wat later of vroeger dan normaal en kijk wat er dan gebeurt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan