Adblock of blocksite blockt een beetje te.

Status
Niet open voor verdere reacties.

GW2

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2012
Berichten
558
Doe soms iets met blocksite waarna hij alles blockt, ik denk clear whitelist (al staat er niks of maar weinig in het venster), maar hoe dat dan ongedaan te maken is me een mistery(tje). En ook eens gehad dat die na iets op een blocklist zetten nog wel de pagina op kon, maar dan zonder de advertenties e.d. in beeld, dat is in principe ideaal (maar de hele site meteen blocken is ook goed, iets eerlijker misschien, corect van me hmmm?). Maar iemand een idee hoe ik dat voorkomen kan voortaan of herstellen?

ps, google nog wel even over verschil blacklist en whitelist.............................................ooit..........(misschien).
 
Laatst bewerkt:
ps, google nog wel even over verschil blacklis en whitelist.............................................ooit..........(misschien).
Als je dat nu eens vandaag gaat doen ;)

In Adblock kan je toch dingen aangeven hoe je het hebben wilt? FIltervoorkeuren, overal uitschakelen of alleen op 1 site. Plus bij opties misschien nog.
 
Weet niet wat ik anders doe, maar hij doet het weer gewoon (denk dat ik OK drukte onderaan voor eerst ADD in te drukken). Heb het ook eens zo gehad dat die niet de site maar wel afbeeldingen blokkeerde van de site als je erop klikte, als iemand me kan vertellen hoe ik dat had dan is die welkom. Ik woon op de..... oh uh via dit hier gewoon, geintje leuk hè?

Ps of een standaard avatar blocker zou ook leuk zijn, als iemand daar één van weet ook mooi, maar anders eerst zo maar.
 
Laatst bewerkt:
Als je dat nu eens vandaag gaat doen ;)

In Adblock kan je toch dingen aangeven hoe je het hebben wilt? FIltervoorkeuren, overal uitschakelen of alleen op 1 site. Plus bij opties misschien nog.
Ja adblock zei ik, sorry bedoel eigenlijk blocksite.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan