• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Add in ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

jheesterbeek

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2005
Hoi,

Regelmatig lees ik op dit forum over add-in's en plaats ik deze op mijn computer. Na het toevoegen van de add-in krijg ik extra mogelijkheden in mijn menu of als ik op de rechtmuisknop klik.
Schitterend en met vele mogelijkheden. Denkend over de mogelijkheden begon ik me af te vragen hoe dit werkt.

Kan iemand me uitleggen hoe ik een add-in moet maken en wat de mogleijkheden zijn met werkbalken en menu's in add-ins?

Alvast bedankt

John

Een add-in is in principe een sheet met macro's die automatisch geladen wordt als je Excel start.
Maak een sheet met een macro en sla deze op als .xla (i.p.v. .xls). Deze staan meestal in C:\Program Files\Microsoft Office\Office\Biblio, maar kunnen overal neergezet worden.
Vervolgens kies je in Excel voor het toevoegen van de Add-in, maar die procedure is je al bekend.

Schitterende site!
Je zou mensen moeten verplichten de site door te lezen voor je een vraag mag stellen. Het zou hier rustig worden.....:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan