Addblock (block site) werkt niet (meer).

• Onderwerp starter Onderwerp starter GW2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

GW2

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2012
Heb een paar keer met succes een site geblockt met de block site optie , maar meteen werden andere pagina's van de site niet geblockt en nu later lukt het helemaal niet meer om een adres te blokkeren. Iemand misschien?

Laatst bewerkt:
Als je verder geen info geeft over je browser dan wordt het moeilijk. :o

Ja, sorry, idd, adblock plus voor firefox.

Ga in de menubalk naar extra>add-ons>extensies> selecteer Adblock Plus 2.4.1.>klap het tandwieltje in de werkbalk boven open en laat controleren op updates.

Ok, vooruit dan maar:

Installeer SpywareBlaster, werkt ook met FF, & houdt de meeste bende sowieso al tegen, gratis:

http://www.brightfort.net/downloads/spywareblastersetup50.exe

Speciaal voor jou de directe download van de maker Brightfort.
Gratis alleen als je na installatie handmatig update, & dat moet je dan eens per maand volhouden. Daarbij moet je het daarna voor elke Gebruiker Enablen. Verder geen omkijken naar.

Alleen AddBlock+ installeren is niet voldoende, je moet ook een BlockList ophalen & installeren, die je zelf kan aanvullen.
Maar dat is een andere nieuwe vraag... :rolleyes:

Tja, wat is "bende" sommige sites vind ik irritant, daar wil ik geeneens (niet eens) de minste deel aan hebben, meningen verschillen. Ik haat bv radio veronica op mijn werk (muziek valt mee) , de anderen niet, spyware blaster is vast mooi voor spyware maar niet echt nuttig denk ik voor mijn "probleem", niet zo persoonsgericht lijkt me, maar zal het eens proberen (lang verhaal), bedankt.

En blocklist zal ik eens googelen.

ps ....een maand later nog eens.......Heb 't alsnog maar even geïnstalleerd, kan iig nooit kwaad dacht ik.

Ps .... Wat een megalomane naam ook eigenlijk weer, konden ze het niet gewoon spyware defender , remove-tool of iets noemen, nou ja, als die het hier en daar maar een beetje doet.

Laatst bewerkt:
addblock, block site ookte beheren?

Druk op Block site bij iets, maar hij blokkeert meteen van van alles erbij, ook een manier om geblokkeerde sites te beheren op één of andere manier?

Ik heb je nieuwe topic samengevoegd met je eerder gemaakte topic over hetzelfde probleem. Past prima bij elkaar, gezien het nog steeds over hetzelfde gaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan